Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 14:00 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: DJ Duro

Track(s): Just Begun (The R3belz 2014 Re-make)

Sample/video:

Eerste track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zum kotzen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 14:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nee, dit kan echt niet. Ik verwachtte dikke kicks wanneer de climax er inkomt door de eerdere versies, deze zijn echter lachwekkend daarmee vergeleken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is er een of andere geheime regel onder producers in de scene die zegt dat reversed basses tegenwoordig niet meer hard mogen zijn? Je hoort ze al zo weinig tegenwoordig en ze zijn bijna allemaal slappe hap, klinken veel te lief en strak (weet het niet anders te verwoorden :P).

rest van de sounds klinken verder ook niet echt geweldig en die distorted kick slaat helemaal nergens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jezus wat kut :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoezo een Remake eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 00:14 
 
Hardtraxx Veteran

:') :') :') :') :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 12:42 
 
Hardtraxx Addict

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 19:00 
 
Hardtraxx Veteran

Aangezien die podcast verwijderd is:

@30:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 17:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Zum kotzen

Ik ging al kotsen bij het zien van de titel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 17:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Rawbin schreef:
Zum kotzen

Ik ging al kotsen bij het zien van de titel...


Dit.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks