Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 03:06 
 

Artiest: DJ Coone Ft. Scope DJ

Track(s): Traveling (Da Tweekaz Remix)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 09:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gedurfde remix dit, maar zo in lq is zeker m'n interesse gewekt. Het lijkt ook alsof die vocals door de climax veranderd zijn, maar toch hetzelfde patroon aanhouden, vet gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maestro N schreef:
Gedurfde remix dit, maar zo in lq is zeker m'n interesse gewekt.


Dit dus. Hangt een goed sfeertje tijdens hun set ook als ik dit zo hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 12:29 
 

ThaBomba. schreef:
Maestro N schreef:
Gedurfde remix dit, maar zo in lq is zeker m'n interesse gewekt.


Dit dus. Hangt een goed sfeertje tijdens hun set ook als ik dit zo hoor


Ja tijdens Atmozfears was het vrij leeg... Daarna kwamen Da Tweekaz en het leek alsof er een flinke harde kern ineens die tent in kwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 23:22 
 
Hardtraxxer

Erg gedurfd inderdaad, maar klinkt zeker niet slecht ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 11:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt niet slecht maar het origineel vond ik zo een plaatje dat het voor mij bijna niet te overtreffen valt maat toch benieuwd naar hq :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 14:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Naar mijn mening heeft Da Tweekaz de beste set op defqon neergezet, wat een sfeer, echt zelfde meegemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 15:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Interesse is zeker gewekt! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Interesse is zeker gewekt! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 17:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Het origineel is echt heel gaaf en zit zo'n fijne sfeer in, dat ik er bang voor ben dat deze het niet gaat worden voor mij. Vooral als ik de naam Da Tweekaz erachter zie staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 12:00 
 

Ook voor deze plaat geldt dat het me positief verrast. De plaatjes Become / Break the spell waren ook al pareltjes. Ze worden wat mij betreft steeds constanter met hun platen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 15:38 
 
Hardtraxx Addict

http://www.be-at.tv/brands/sunrise-fest ... us-footage
@00:04:50
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 23:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gisteren gehoord @ Dreamfields

Had niet verwacht dat ik een remix van deze track zou waarderen, maar wauw wat is dit genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 11:36 
 
Hardtraxx Addict


@7:46, met tweede climax.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks