Stakkers
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Leuk man, geeft ze een sample pack weg en vraagt ze (geloof ik) specifiek om niet vermeld te worden bij tracks waar ze gebruikt worden... en wat gebeurt er dan? Er worden 2 tracks gemaakt en online gezet met die vocals, beide met haar naam erbij 
Stakkers
Stakkers
-
DHardtraxx Veteran
dat is dan wel weer matig ja..PNXRMX wrote:
Stakkers
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Idd dat laatste woordje mag best weg vind ik 
-
DHardtraxx Veteran
zo bedoelde ik het niet hoor. ik had het gewoon over de 'actie' van distortionz.Skedoedelefloeps wrote:Idd dat laatste woordje mag best weg vind ik
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Nou ik vind het ook niet getuigen van veel backbone door er stakkers neer te zetten.
Haastige conclusies, vind dat wat ver gaan
Zie dit topic: http://hardstyle.harderstate.com/unrele ... t5626.htmlSkedoedelefloeps wrote:Nou ik vind het ook niet getuigen van veel backbone door er stakkers neer te zetten.
Snap niet wat het met backbone te maken heeft? Als ik gebruik maak van de samplepack van The Machine ga ik toch ook niet "& The Machine" of "feat. The Machine" erbij zetten?
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
wannabe famous
Titatovenaar wrote:PNXRMX wrote:
Stakkers
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Omdat het kinderachtig is meteen stakkers te zeggen en conclusies te trekken i.p.v. een normale reactie.
ze had het ook kunnen verwachtten.. net wat die gast op harderstate zegt
maakt het niet minder lame..
maakt het niet minder lame..
Hierbij dan mijn nette reactie: Distortionz is/zijn vast (een) aardige kerel(s) of vrouw(en), maar ze hadden volgens mij beter niet de naam van Nikkita kunnen gebruiken omdat zij liever heeft dat dat niet gebeurt. Waarschijnlijk hebben ze wel om toestemming gevraagd, omdat het zulke aardige kerels zijn, dus het zal vast goed zitten.Skedoedelefloeps wrote:Omdat het kinderachtig is meteen stakkers te zeggen en conclusies te trekken i.p.v. een normale reactie.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Je reactie is goed, alleen het laatste woord nietPNXRMX wrote:Hierbij dan mijn nette reactie: Distortionz is/zijn vast (een) aardige kerel(s) of vrouw(en), maar ze hadden volgens mij beter niet de naam van Nikkita kunnen gebruiken omdat zij liever heeft dat dat niet gebeurt. Waarschijnlijk hebben ze wel om toestemming gevraagd, omdat het zulke aardige kerels zijn, dus het zal vast goed zitten.Skedoedelefloeps wrote:Omdat het kinderachtig is meteen stakkers te zeggen en conclusies te trekken i.p.v. een normale reactie.
-
CHardtraxxer
- 86 posts member since 2010
- last seen Apr 2015
Vind de track op zich wel deftig hoor.
Tja, ze hadden niet "& Nikkita" moeten zetten, maarja doen ze ook maar voor wat meer hits te krijgen op youtube, ga ik niet over wenen.
Tja, ze hadden niet "& Nikkita" moeten zetten, maarja doen ze ook maar voor wat meer hits te krijgen op youtube, ga ik niet over wenen.