Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 07:46 
 
Hardtraxxer

Artiest: Dimitri Vegas & Like Mike

Track(s): Wakanda (Zatox Remix)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 19:00 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Nieuwe kick :D

Klinkt best nice. alleen is het maar een stukje van 5 seconden.

wel benieuwd naar HQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 19:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Klinkt best nice.

Klinkt in mijn oren ook beter dan voorheen, maar alsnog holle troep imo :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Slechtste interview ooit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Slechtste interview ooit?


Dit was inderdaad een van de slechtste ooit, ik was mezelf, toen ik het luisterde, ook grotsgruwelijk aan het irriteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 10:39 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 13:10 
 
Hardtraxx Addict

Best wel een fijn nummertje zo :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 14:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sow dit is wel echt een lekker plaatje van Zatox, screeches klinken erg lekker en de kick stoort me totaal niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 14:27 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt zo saai... Al zou er 'Atom remix' staan had ik het ook gelooft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 18:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 11:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

2de climax kan ermee door, rest vind ik niets aan >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 19:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die 2de climax is echt wel gruwelijk! Screeches :yay: Dat vertraagde stukje vind ik maar niks :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 21:14 
 
Hardtraxx Veteran

Eerste plaat sinds tijden van Zatox die me weet te boeien, met name de 2e climax! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best aardige screeches, maar de rest is gewoon zaad in het kwadraat.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks