Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2014 14:57 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Dimitri Vegas & Like Mike vs DVBBS & Borgeous

Track(s): Stampede (The Machine Remix)

Sample/video:
@45:17
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2014 19:50 
 
Hardtraxxer

Banger! vind wel dat ie veel weg heeft van rollin en within each of us, verder vind ik t wel een prima plaat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2014 20:33 
 
Hardtraxx Elite

Dit is een bootleg, geen remix.

Dikke bootleg hoor :thumbsup:
Hopen dat zijn nieuwe nummers wel weer compleet anders zijn voor de variatie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2014 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wauw wat wordt deze abrupt en slecht uitgemixt zeg :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2014 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb het niet zo op al die house bootlegs tegenwoordig van hardstyle artiesten, maar deze is dan toch wel vet! (natuurlijk niet anders verwacht van The Machine) ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 09:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een matig en saai nummer zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mario bombario schreef:
Banger! vind wel dat ie veel weg heeft van rollin en within each of us, verder vind ik t wel een prima plaat :thumbsup:


Bij verre niet.
Dit is gewoon de Machine stijl die hij hanteerd. Maar deze remix staat lost van Rollin'en Withing Each Of Us
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 15:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dus toch geen remix van Tanya wat iedereen dus dacht :P

Ontopic, zeker geen slechte track van The Machine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 19:47 
 
Hardtraxx Veteran

Ben benieuwd wat Dimitri Vegas & Like Mike denken bij het horen van deze remix nadat ze alleen maar de stijl van Coone en Brennan Heart kennen. :P

OT: Melodie is heerlijk euforisch, alleen erg jammer dat er alleen maar anti's in zitten en geen normale climax, iets wat ik The Machine best wel ziet doen. 2e anti is verschrikkelijk gaaf met die zeurderige schreech!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 22:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

iMark schreef:
2e anti is verschrikkelijk gaaf met die zeurderige schreech!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 22:56 
 
Hardtraxx Veteran

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 19:39 
 
Hardtraxxer

Mr Lellebel schreef:
Ik wil.


https://copy.com/ceIje4k4k1r8yvPE/Dimit ... download=1

AUB

word wel eens tijd dat deze verplaatst word naar free releases
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 19:45 
 
Hardtraxx Veteran

Was al een soort van topic voor:
http://www.hardtraxx.nl/forum/gratis-tracks-hs/the-machine-gratis-tracks-t44088.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 19:49 
 
Hardtraxxer

Mitzinator schreef:


Klopt idd maar dit was de enige track toendertijd uit het topic die nog geen eerdere release heeft gehad dus mss door sommige over het hoofd gezien
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Backstabber schreef:
Mr Lellebel schreef:
Ik wil.


https://copy.com/ceIje4k4k1r8yvPE/Dimit ... download=1

AUB

word wel eens tijd dat deze verplaatst word naar free releases

Ik wil full :mad:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks