Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 22:26 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Dimitri Vegas & Like Mike Ft Wolfpack

Track(s): Ocarina (Brennan Heart Remix)

Sample/video:

@1:42:00

[zippy]http://www26.zippyshare.com/v/21252066/file.html[/zippy]
@01:07

Bron:
http://www.hln.be/hln/nl/9093/Festivals ... n-HD.dhtml
(scroll naar einde van de tracklist)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 22:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hij is volgens mij wel lekker maar moet er misschien ff wat vaker luisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze melodie past niet bij Hardstyle vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog zn eentje van: hoe scoor ik het makkelijkst een hitje >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 15:31 
 
Hardtraxx Addict

Intervention schreef:
Nog zn eentje van: hoe scoor ik het makkelijkst een hitje >.<


Inderdaad. Heb er maar 1 woord voor: Walgelijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Nog zn eentje van: hoe scoor ik het makkelijkst een hitje >.<

Kans zit erin dat ie gevraagd is om een remix te doen. Het is blijkbaar al een remix ipv bootleg, en DV&LM draaien de track in hun eigen set...

Edit: Misschien brengen DV&LM binnenkort wel een remix EP uit, want volgens mij hebben ze die Coone remix ook nog niet uitgebracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 20:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
Intervention schreef:
Nog zn eentje van: hoe scoor ik het makkelijkst een hitje >.<


Inderdaad. Heb er maar 1 woord voor: Walgelijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 12:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat een kut melodie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 15:42 
 
Hardtraxx Elite

Inno schreef:
Deze melodie past niet bij Hardstyle vind ik.

Dit ja. slecht dit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 16:17 
 
Hardtraxx Addict

MelodicArtDJ schreef:
wat een kut melodie :P


Gewoon een kut track xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 18:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben 't niet eens met bovenstaande reacties. Vind 't 'n lekker plaatje. Melodie lekker, leuk apart synth'je, lekker mainstream. Helemaal geen problemen mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 22:17 
 
Hardtraxx Elite

W0uT3R schreef:
Ben 't niet eens met bovenstaande reacties.


leuke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 23:26 
 
Hardtraxx Veteran

W0uT3R schreef:
Ben 't niet eens met bovenstaande reacties. Vind 't 'n lekker plaatje. Melodie lekker, leuk apart synth'je, lekker mainstream. Helemaal geen problemen mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 14:11 
 
Hardtraxx Veteran

[zippy]http://www26.zippyshare.com/v/21252066/file.html[/zippy]
@01:07
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 15:40 
 
Hardtraxxer

CiRiXxX schreef:
MelodicArtDJ schreef:
wat een kut melodie :P


Gewoon een kut track xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 14:46 
 

klinkt gwn goed dit maar niet veel speciaals
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 16:23 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijke melodie! Ik vind deze remix een stuk leuker dan de Coone remix van Mammoth.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 22:47 
 
Hardtraxxer

Op zich wel lekker, maar vind beetje zelfde truckje als met Miles
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks