Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2013 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind m erg leuk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2013 20:59 
 
Hardtraxx Addict

Vik schreef:
Die mid intro is echt heel vet :loving: De climax lijkt inderdaad aardig veel op Everyday.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2013 21:07 
 

Wow! wat een geweldige plaat! wat ging deze hard zaterdag :D :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2013 21:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dikke plaat weer, gaat goed met Digital Punk laatste tijd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2013 21:34 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Heerlijk DP trackje :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2013 21:47 
 

Weet me niet te overtuigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 00:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Killeroxxx schreef:
Heerlijk DP trackje :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 02:28 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Vette plaat van DP. vind de track persoonlijk niet echt op everyday lijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 13:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wow, dikke track, vind hem persoonlijk ook niet echt op Everyday lijken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 14:28 
 

Lijkt een beetje op Everyday, maar erg lekker! DP is toch ook echt wel een veelzijdig producer geworden hoor, mooi om te zien! Begint steeds meer een van mn favoriete producers te worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 15:57 
 
Hardtraxx Addict

Héééérlijke plaat. En hij lijkt echt totaal niet op Everyday.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Szoooo, hele dikke track :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 19:04 
 

Intro heel dik, maar de climax doet mij wel denken aan everyday en vind ik verder niet bijzonder!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 19:11 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Had toch wel nieuwe kicks verwacht..

en de bassline is gewoon 2 druppels water met everyday.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 00:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hele fijne track hoor! :bomb: Tracks zoals ik ze graag zie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 14:43 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Wat ben ik blij dat deze man van de ''mainstream'' is afgestapt, richting RAW Hardstyle. Heerlijke track dit xd

Te lang geen interesse getoond, als gevolg van The Blue Horizon! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 15:02 
 
Hardtraxx Elite

Amusion schreef:
Wat ben ik blij dat deze man van de ''mainstream'' is afgestapt, richting RAW Hardstyle. Heerlijke track dit xd

Te lang geen interesse getoond, als gevolg van The Blue Horizon! :$


uh?
Deze melodie is in mijn ogen net zo blij als een plaat als the blue horizon
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 15:13 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Amusion schreef:
Wat ben ik blij dat deze man van de ''mainstream'' is afgestapt, richting RAW Hardstyle. Heerlijke track dit xd

Te lang geen interesse getoond, als gevolg van The Blue Horizon! :$


uh?
Deze melodie is in mijn ogen net zo blij als een plaat als the blue horizon


Mainstream was wellicht iets te voorbarig, laat ik het erop op houden dat ik zijn hardere styles de laatste tijd wel kan waarderen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En wederom weeeeeeer een dikke plaat van Digital Punk. Alles wat ik in 2013 tot nu toe heb gehoord is vet en boeit me, met als uitschieter natuurlijk Oblivion. :thumbsup: Goed bezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 20:22 
 

Eindelijk weer een goed nummer van hem ^^

3.16 in die clip :lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 22:24 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker mainstream plaatje, goeie drive ook :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 16:25 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijk nummer en vermakelijke clip :)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks