Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2015 18:21 
 
Hardtraxxer

Artiest: Digital Punk & Outbreak

Track(s): Break Your Face

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2015 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

''break your face'', de tracknamen worden er niet origineler op. Strak is elke combinatie van break- fuck- en shit- gedaan, wat moeten ze dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2015 18:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

yowan schreef:
''break your face'', de tracknamen worden er niet origineler op. Strak is elke combinatie van break- fuck- en shit- gedaan, wat moeten ze dan

Puntjes tussen de letters zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2015 20:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker nummertje. Blij dat DP weer eens melodien in zijn tracks verwerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2015 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik vind het anders maar een vage random melodie
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2015 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
''break your face'', de tracknamen worden er niet origineler op. Strak is elke combinatie van break- fuck- en shit- gedaan, wat moeten ze dan

Gaat al jaren zo en gaat voorlopig ook niet veranderen. Lekker boeiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2015 17:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben helemaal geen fan van die 2 maar deze plaat vind ik toch erg goed vet klinken op LQ ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


@40:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 17:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die kick is wel erg overdreven hard en hol, gewoon echt niet mooi.. staat veel te veel op de voorgrond. Maar dan vooral die pitchkick in de climax (zoals op 42.16).. dat kan echt niet xd Die vocal op 42.23 ook slecht ingepast trouwens, alsof ze een ander nummer aan het teasen zijn. Melodie ook niet indrukwekkend :/ Ik ben productietechnisch ook wel wat meer gewend van DP dan dit.. hele matige track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 21:01 
 
Hardtraxxer

hahaha is het DP zelf die die lyrics inspreekt? :lol: Verder leuke melodie, en zoals als meer aangegeven hier niet altijd even lekkere sounds
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2016 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuw dieptepunt voor Digital Punk. Knap, had het niet voor mogelijk gehouden. Zowel de inhoud van de vocals als het feit dat hij ze zelf heeft ingesproken, man man, het klinkt werkelijk waar helemaal nergens naar :') Ook last van het The Pitcher syndroom hoor ik. Deze man is het echt helemaal kwijt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2016 17:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Nieuw dieptepunt voor Digital Punk. Knap, had het niet voor mogelijk gehouden. Zowel de inhoud van de vocals en het feit dat hij ze zelf heeft ingesproken, man man, het klinkt werkelijk waar helemaal nergens naar :') Ook last van het The Pitcher syndroom hoor ik. Deze man is het ook echt helemaal kwijt.

Die man moet eens met minder platen komen en een aantal kwaliteitstracks afleveren. Heb bij een aantal artiesten het idee dat ze maar met zoveel mogelijk tracks naar buiten willen komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2016 17:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Nieuw dieptepunt voor Digital Punk. Knap, had het niet voor mogelijk gehouden. Zowel de inhoud van de vocals als het feit dat hij ze zelf heeft ingesproken, man man, het klinkt werkelijk waar helemaal nergens naar :') Ook last van het The Pitcher syndroom hoor ik. Deze man is het echt helemaal kwijt.

Haha, perfect gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2016 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Nieuw dieptepunt voor Digital Punk. Knap, had het niet voor mogelijk gehouden. Zowel de inhoud van de vocals als het feit dat hij ze zelf heeft ingesproken, man man, het klinkt werkelijk waar helemaal nergens naar :') Ook last van het The Pitcher syndroom hoor ik. Deze man is het echt helemaal kwijt.


Maar dat gaat hij niet inzien als er mensen blijven reageren zoals dit:





Sander de Beus: En ff tussendoor, wat vinden jullie van Digital Punk & Outbreak - Break your face

Vind ik leuk · Beantwoorden · 14 uur

..Mitchel van der Kraan
Mitchel van der Kraan: Kapot hard

Vind ik leuk · Beantwoorden · 14 uur

..Sander de Beus
Sander de Beus: Smerig hé

Vind ik leuk · Beantwoorden · 14 uur

..Mitchel van der Kraan
Mitchel van der Kraan: Zowiezoooo

Vind ik leuk · Beantwoorden · 14 uur
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2016 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is dit tragisch zeg :/ Die dramatisch ingesproken vocals en dan weer zo'n standaard DP melodie die je totaal niet pakt.

Vergeet niet de standaard in/outro met die synth/screech die bijna elke track hetzelfde trucje is.

Wanneer gaan we nou weer eens terug naar kwaliteit (tov quantiteit) in de scene :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2016 19:19 
 
Hardtraxx Veteran

Hahah die pitch kick in climax is mega triest :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dopaminer schreef:
hahaha is het DP zelf die die lyrics inspreekt? :lol: Verder leuke melodie, en zoals als meer aangegeven hier niet altijd even lekkere sounds

Dit is volgens mij ingesproken door die Sabacca, die ook It's On heeft ingesproken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Dopaminer schreef:
hahaha is het DP zelf die die lyrics inspreekt? :lol: Verder leuke melodie, en zoals als meer aangegeven hier niet altijd even lekkere sounds

Dit is volgens mij ingesproken door die Sabacca, die ook It's On heeft ingesproken.


https://twitter.com/djdigitalpunk/statu ... 0289670144
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks