pim0412 schreef:
Nieuw dieptepunt voor Digital Punk. Knap, had het niet voor mogelijk gehouden. Zowel de inhoud van de vocals als het feit dat hij ze zelf heeft ingesproken, man man, het klinkt werkelijk waar helemaal nergens naar :') Ook last van het The Pitcher syndroom hoor ik. Deze man is het echt helemaal kwijt.
Maar dat gaat hij niet inzien als er mensen blijven reageren zoals dit:
Sander de Beus: En ff tussendoor, wat vinden jullie van Digital Punk & Outbreak - Break your face
Vind ik leuk · Beantwoorden · 14 uur
..Mitchel van der Kraan
Mitchel van der Kraan: Kapot hard
Vind ik leuk · Beantwoorden · 14 uur
..Sander de Beus
Sander de Beus: Smerig hé
Vind ik leuk · Beantwoorden · 14 uur
..Mitchel van der Kraan
Mitchel van der Kraan: Zowiezoooo
Vind ik leuk · Beantwoorden · 14 uur