Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Digital Punk
Track(s): Invasion (Sub Zero Project Remix)

Sample/video:

Bron: Hard Bass CD
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 22:07 
 

weer een anti bij szp :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 23:37 
 
Hardtraxxer

Ff serieus dit klinkt nergens naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 00:03 
 

Was t origineel al vergeten! Vond die altijd erg dik. Helaas is deze een stuk minder voor zover ik kan horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 10:40 
 

Nu is het wel leuk geweest..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Benieuwd naar HQ. Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat ik dat stijltje toch nog ff niet zat raak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 13:21 
 
Hardtraxxer

Kiloknaller schreef:
Nu is het wel leuk geweest..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2016 20:36 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2016 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik vind hem behoorlijk dik eigenlijk :D

Die kick gaat me eigenlijk nog steeds niet vervelen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2016 12:28 
 
Artiest

Sub Zero Project :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 02:59 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat moet zo'n set van hun een verschrikking zijn om bij te wonen dan, uur lang dezelfde kick gevolgd door wat anti's. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 11:10 
 

chas1n schreef:
Wat moet zo'n set van hun een verschrikking zijn om bij te wonen dan, uur lang dezelfde kick gevolgd door wat anti's. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 16:08 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
ik vind hem behoorlijk dik eigenlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 16:09 
 

ik vind hem behoorlijk kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 21:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Origineel vind ik best een dikke plaat, dit is het schoolvoorbeeld van verneuken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo niks voor mij dat SZP, geen enkele plaat slaat me aan (zelfs Funky Shit niet).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 22:12 
 
Hardtraxx Elite

Belachelijk slecht geproduceerd, klinkt helemaal nergens naar
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 14:11 
 
Hardtraxx Newbie

Worden zij dan zelf niet moe van het telkens hergebruiken van 1 kick? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik een track van SZP zag staan in de nieuwe tracks lijst klikte ik hier eigenlijk altijd overheen. Maar nadat ik hun remix van Rockstar in het freqz topic tegenkwam maar even verder gaan kijken. Wat ontzettend kut zeg. Elke track klinkt werkelijk waar het zelfde :huh: Weet ik ook weer dat ik er al die tijd goed aan heb gedaan om hun platen niet aan te klikken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sub zero project echt de meest overgewaardeerde producers in de scene denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 23:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Sub zero project echt de meest overgewaardeerde producers in de scene denk ik.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks