Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 15:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Artiest: Digital Punk

Track(s): Inevitable (Retrospect Remix)

Sample/video:

@4:53

Bron:
YT
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 15:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Inevitable is m'n favoriete plaat van z'n album en staat ook heel hoog als favoriete Digital Punk plaat. Dus was benieuwd wat hier van geworden was.

Vind de kicks in de intro al niet heel super, lijkt een hoop kracht te missen. Die vocalen blijven wel heel goed. Vind de melodie hier ook niet zo lekker uit de verf komen als in het origineel. In de tweede climax pakt dat beter uit.

Vind het verre van de 'wow-factor' hebben die het origineel wel voor me had. Leuk plaatje om eens voorbij te horen komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel matig weer helaas. Origineel is een van de weinige platen van Digital Punk die ik altijd heel erg heb kunnen waarderen (na 2010).
Retrospect vind ik over het algemeen sowieso al vrij laag in productiekwaliteit en qua inspiratie is het ook niet veel soeps meestal. Wel jammer, was leuk geweest als een act die "het oude stijltje" weer oppakt ook nog serieus kwaliteit had geleverd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 23:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind dat jullie je nog zwak uitdrukken eigenlijk. Origineel is een beest van een plaat, dit vrolijke huppeltje - wat enkel bedacht lijkt om te variƫren - doet daar totaal geen eer aan. Kicks zijn een stuk zwakker en de drive is ook helemaal weg. Vind het ronduit slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2017 00:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik vind dat jullie je nog zwak uitdrukken eigenlijk. Origineel is een beest van een plaat, dit vrolijke huppeltje - wat enkel bedacht lijkt om te variƫren - doet daar totaal geen eer aan. Kicks zijn een stuk zwakker en de drive is ook helemaal weg. Vind het ronduit slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2017 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inevitable :love:

Remix :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2017 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anders dan bovenstaande reacties vind ik dit wel een geslaagde remix :thumbsup:
Vooral de melodie in de 2e climax klinkt lekker euforisch, helder en fris :D
De kicks mogen wel wat krachtiger imo maar verder prima!
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks