Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 13:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Digital Mindz

Track(s): TBA

Sample/video: https://www.facebook.com/video.php?v=62 ... =2&theater

Bron: Facebook Digital Mindz
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 13:53 
 
Hardtraxx Addict

hmm klinkt toch al beter dan zijn vorige tracks ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

beter? wat een irritant gepingel en dezelfde kick..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 18:56 
 
Hardtraxx Newbie

klinkt weer erg standaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2014 09:59 
 
Hardtraxx Addict

yowan schreef:
beter? wat een irritant gepingel en dezelfde kick..


Ik vind dat gepingel wel vet klinken met de kick erbij :thumbup: en op 1 of andere manier vind ik de kick wel iets beter klinken qua "volheid"
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2014 18:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt erg fijn op het eerste gehoor, lekkere synth melo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2014 18:19 
 
Hardtraxx Veteran

:yawn:

Meer kan ik er niet van maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2014 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is natuurlijk 'work in progress' (WIP) mensen, dus dan is het niet zo gek dat het nog leegjes klinkt. Ik vind de sound van zijn kick toch wel heel erg fijn zeg. Wat klapt die er toch weer lekker op. De melodie krijgt hopelijk nog wel wat variatie, want nu is het nog wel een beetje saai voor de rest. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 16:03 
 
Hardtraxx Newbie

weer die kick :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 23:21 
 
Hardtraxx Veteran

Deze is met Zirkum (te zien in de video).


Langere preview, maar slechtere kwaliteit @53:41
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2014 16:41 
 
Artiest

Qlown schreef:
Deze is met Zirkum (te zien in de video).


Het was eerst inderdaad de bedoeling dat dit een collab zou worden maar wij gaan ergens in 2015 de studio in dus dit is gewoon 'Digital Mindz - TBA' :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2014 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zirkum schreef:
Qlown schreef:
Deze is met Zirkum (te zien in de video).


Het was eerst inderdaad de bedoeling dat dit een collab zou worden maar wij gaan ergens in 2015 de studio in dus dit is gewoon 'Digital Mindz - TBA' :D

Je neemt wel je eigen kicks mee hoop ik? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2014 16:37 
 
Hardtraxx Veteran


Stukje HQ @ 1:44
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2014 16:46 
 
Hardtraxx Veteran

blijf het een dikke kick vinden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2014 16:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kan 'm zeker waarderen. Benieuwd naar de rest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2014 00:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



Laatste climax toch wel vet, goeie melodie eronder!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2014 00:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^ Wat is dat geluid wat er doorheen zit te rammelen van 0:16 tot 0:40?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2014 01:02 
 
Hardtraxx Veteran

Climax gedeelte is leuk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2014 01:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
^ Wat is dat geluid wat er doorheen zit te rammelen van 0:16 tot 0:40?

De kick of de screech? Veel meer werk hebben ze er niet aan besteed, volgens mij. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2014 01:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh moet dat een kick voorstellen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2014 09:11 
 

best leuk dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2014 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel vaak als ik een plaat zelf niet mooi vind dan kan ik nog wel begrijpen waarom iemand het wel mooi vindt. Maar hier begrijp ik dus echt geen ene snars van, dit is zo verschrikkelijk matig en niet origineel. Kan iemand mij uitleggen wat hier goed/leuk aan is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2014 14:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Heel vaak als ik een plaat zelf niet mooi vind dan kan ik nog wel begrijpen waarom iemand het wel mooi vindt. Maar hier begrijp ik dus echt geen ene snars van, dit is zo verschrikkelijk matig en niet origineel. Kan iemand mij uitleggen wat hier goed/leuk aan is?


Samenvatting van Digital Mindz. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2014 17:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Heel vaak als ik een plaat zelf niet mooi vind dan kan ik nog wel begrijpen waarom iemand het wel mooi vindt. Maar hier begrijp ik dus echt geen ene snars van, dit is zo verschrikkelijk matig en niet origineel. Kan iemand mij uitleggen wat hier goed/leuk aan is?


Ik vind het ook helemaal niks, maar misschien vinden mensen het vet omdat er wel behoorlijk wat drive in zit (met name de intro) en omdat de track hard-hard is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2014 18:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik kan het niet helpen, maar ik vind die mid-intro echt vet. Met betere kicks had dit nog vetter geweest. Climax doet me helemaal niets.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks