Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2015 12:34 
 
Hardtraxxer

Artiest: Digital Mindz

Track(s): Sabotage

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 21:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 23:11 
 
Hardtraxxer

:bomb: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 09:46 
 

:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 09:49 
 

die kick rond 0.55 :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 17:16 
 

jeffrey2107 schreef:
die kick rond 0.55 :lol: :lol:

Klinkt niet al te best nee helaas. Hardore stukje dan wel weer leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 14:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

godverdomme dit is kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 23:09 
 
Hardtraxx Newbie

Heel vet gedaan, goeie drive. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 23:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

*zucht hartstikke diep*
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2015 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer zo'n kick die best hard klinkt op je laptop-speaker.
En dan sluit je de subwoofer aan en klinkt ie precies hetzelfde xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 12:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jammer van die kick want verder denk ik dat ie er live enorm goed op zou kunnen klappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 12:51 
 
Hardtraxxer

Chroman schreef:
Weer zo'n kick die best hard klinkt op je laptop-speaker.
En dan sluit je de subwoofer aan en klinkt ie precies hetzelfde xd


Ik kan begrijpen als jij je subwoofer rechtstreeks op je laptop aansluit dat ie precies hetzelfde klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 13:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Held op Sokken schreef:
Chroman schreef:
Weer zo'n kick die best hard klinkt op je laptop-speaker.
En dan sluit je de subwoofer aan en klinkt ie precies hetzelfde xd


Ik kan begrijpen als jij je subwoofer rechtstreeks op je laptop aansluit dat ie precies hetzelfde klinkt.



:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 13:21 
 
Hardtraxxer

fflkkr schreef:
Jammer van die kick want verder denk ik dat ie er live enorm goed op zou kunnen klappen.


Op intents werd deze gedraaid door regain op de fanatics stage.. en of die hard ging daar! :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Held op Sokken schreef:
Chroman schreef:
Weer zo'n kick die best hard klinkt op je laptop-speaker.
En dan sluit je de subwoofer aan en klinkt ie precies hetzelfde xd


Ik kan begrijpen als jij je subwoofer rechtstreeks op je laptop aansluit dat ie precies hetzelfde klinkt.

scherp
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks