Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 21:12 
 
Hardtraxx Newbie

http://youtu.be/SD7C7MQFUQc?list=UUzH6Fc7Ba-S4U83P5ZR6dLA
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 21:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lijkt me niet echt passen in dit forumdeel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 21:24 
 
Hardtraxx Veteran

Kan er misschien een topic start verbod komen voor HT newbs? Bvd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 21:54 
 
Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Kan er misschien een topic start verbod komen voor HT newbs? Bvd.

Mee eens :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat kut, klinkt ook echt allemaal hetzelfde.
Met heel die Riiho & Digital Mindz heb ik helemaal niets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 12:21 
 
Hardtraxx Addict

Was aan het begin best enthousiast over hun.
Alleen blijven hun tracks echt niet hangen en skip ik ze nu eerder dan dat ik ze luister
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 12:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

CiRiXxX schreef:
Was aan het begin best enthousiast over hun.
Alleen blijven hun tracks echt niet hangen en skip ik ze nu eerder dan dat ik ze luister

Kijk eindelijk iemand waar ik het mee eens ben! Hun sound was wel lekker op het begin maar nu lijkt het wel heel erg op elkaar allemaal -.-
Ik ben benieuwd hoe ze draaien op loudness
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 12:45 
 
Hardtraxx Elite

Zymic schreef:
Ik ben benieuwd hoe ze draaien op loudness

Ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 12:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Zymic schreef:
Ik ben benieuwd hoe ze draaien op loudness

Ik niet.

Dat kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 14:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Mooi het template ook aangehouden :x
En zoals ik al zei:
Citaat:
Die kick blijft belachelijk slecht, als daar geen progressie in wordt gemaakt zal het voor mij persoonlijk nooit interessant worden

Ook de andere sounds mogen wel eens vernieuwd worden :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Troep van de bovenste plank. Inspiratieloze bagger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 15:18 
 
Hardtraxx Elite

Mitzinator schreef:
Lenny schreef:
Kan er misschien een topic start verbod komen voor HT newbs? Bvd.

Mee eens :yes:

Niet mee eens. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 13:29 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
Mitzinator schreef:
Lenny schreef:
Kan er misschien een topic start verbod komen voor HT newbs? Bvd.

Mee eens :yes:

Niet mee eens. ;)


:)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks