IHanterI schreef:
Leuk toch? Je krijgt eerst een climax waar ik al blij om ben en dan kan je vierkant rammen op die tweede anti van hem, niks mis mee.
Ik mis eigenlijk nog een BPM versnelling. Een derde climax om een beetje te hakke en te snuivuh en lekker vierkant rammuh op de tweede anti natuurlijk.