Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2023 18:38 
 
Hardtraxx Crew

Artiest: Devin Wild

Track(s): Unseen Beast

Sample/video:


Bron: Qlimax

Sound design :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2023 23:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Man man wat vet, deze man staat echt aan de top als het om sounddesign gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2023 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship:! Zweverig en megavol drive. Dit is hem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2023 13:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dik :D doet me designwise denken aan Headhunterz - Live Forever
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2023 17:58 
 
Hardtraxxer

15:56 min

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2023 09:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is de bron van de tracktitel? Ik heb het origineel van die Kamo & Krooked even opgezet, maar de akkoord- en melodieprogressie wat anders en de vocals zitten er niet in om wat verschillen te noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2023 11:30 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Wat is de bron van de tracktitel? Ik heb het origineel van die Kamo & Krooked even opgezet, maar de akkoord- en melodieprogressie wat anders en de vocals zitten er niet in om wat verschillen te noemen.


1001tracklists was de bron, maar lijkt inderdaad gewoon op een solo
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2023 16:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit stijltje is zo ontzettend dik
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2023 22:54 
 
Hardtraxxer

Lekker nummertje zeg.

Volgens mij is dit Unseen Beast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2024 21:37 
 
Hardtraxxer

Wat een plaat en wat een baas is het toch.

(Ik plaatste hier een YouTube link naar een short wat niet bleek te kunnen, dus dan maar https://youtube.com/shorts/ji9h3u98754? ... VQnINNAurs)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2024 07:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Plaat komt voor mij in de buurt van Live Forever, wat een meesterwerk :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2024 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gave plaat ja!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2024 14:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

In tegenstelling tot zijn laatste platen, kan ik dit werk wel waarderen. Hij heeft altijd al een geweldig sounddesign gehad, maar zijn laatste creaties raken mij helaas niet zo. Ik mis nog steeds enorm zijn vroegere, euforische werken zoals "Breakthrough" en "Chasing Dreams."
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2024 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
In tegenstelling tot zijn laatste platen, kan ik dit werk wel waarderen. Hij heeft altijd al een geweldig sounddesign gehad, maar zijn laatste creaties raken mij helaas niet zo. Ik mis nog steeds enorm zijn vroegere, euforische werken zoals "Breakthrough" en "Chasing Dreams."


Components of Matter/Everlasting/Into the Night/Children of the Sun/It Feels So Good :drool:
Al kan ik dit ook wel waarderen, wat frisse aanpak. Sound design echt heel vet. "Danspaarheid" wat minder, maar wel een enorme mooie luisterplaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2024 18:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Fusionmania schreef:
In tegenstelling tot zijn laatste platen, kan ik dit werk wel waarderen. Hij heeft altijd al een geweldig sounddesign gehad, maar zijn laatste creaties raken mij helaas niet zo. Ik mis nog steeds enorm zijn vroegere, euforische werken zoals "Breakthrough" en "Chasing Dreams."


Components of Matter/Everlasting/Into the Night/Children of the Sun/It Feels So Good :drool:
Al kan ik dit ook wel waarderen, wat frisse aanpak. Sound design echt heel vet. "Danspaarheid" wat minder, maar wel een enorme mooie luisterplaat.


Ik heb het tegenovergestelde. Zijn oude platen zijn prima, maar dit vind ik veel dansbaarder en ook met veel meer energie er in. En het steekt ook veel beter in elkaar met een veel meer innovatief sounddesign.

Er werd iig op Defqon.1 niet minder op gedanst tijdens zijn set, dat was echt goed losgaan omdat al die kicks live echt snoeihard gaan en de drive door veel elementen van zijn sounddesign live ook echt heerlijk is.

Dit is echt zijn unieke sound, terwijl eerder hij wel een beetje onder het zelfde hokje als Energyzed, Atmozfears, Audiotricz e.d. viel, gewoon de typerende melodieuze hardstyle sound van die tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2024 20:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
met een veel meer innovatief sounddesign.


Nouja, innovatief... Het is imo duidelijk geïnspireerd door Drum & Bass artiesten (zoals Camo & Krooked). Maar het goed toepassen binnen de hardstyle is zeker wel innovatief (en zeker ook niet makkelijk!) en verdient daarmee wel lof. Zowel in arrangement als qua sounddesign komt die DnB vibe hier wel door.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks