Hele snelle plaat, heeft ook wel hardtechno invloeden, net als de vorige. Prima plaatje wel.
Enige minpunten: ik merk dat ik met de laatste releases niet zo'n fan ben van de vocals in de start van zijn platen, zo ook bij deze. Het voelt oneerbiedig een beetje alsof je een Sinterklaasgedichtje hoort met die korte rijmpjes.