Nuracore schreef:
pim0412 schreef:
(Track is van labeleigenaar Gearbox. Ik ga ervan uit dat dit wel hier mag staan vanwege bovenstaande, ondanks geen release)
Huh, dus een status is dan leidend?
Geen release is geen release toch, anders zou denk ik iedere beginner die een label start (dus ook eigenaar is) en hier zijn shit posten want ondanks geen release, hij is wel label eigenaar.
Nee, het gaat mij om zijn status voor een van de (door Hardtraxx)
erkende labels. Dat mensen geen ‘willekeurige’ releases meer kunnen posten zoals jij schetst komt al door die lijst. Maar als je het per se zo wil draaien zou je het inderdaad zoals jou kunnen verwoorden. Moeilijk doen om het moeilijk doen in mijn ogen, want je weet denk ik ook wel dat dit een vrij ongewoon scenario is.
Edit: overigens de ironie dat dit uit bovenstaande topic komt:
Nuracore schreef:
Daveytl schreef:
Ik vind het niet zo'n probleem. Laat ze maar lekker posten, als het niks is wordt t toch wel genegeerd.
Zo sta ik er dus ook in.