Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2019 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Desudo

Track(s): TBA

Sample/video:
https://www.facebook.com/13415116662271 ... =e&sfns=mo

Bron:
Citaat:
Very surreal feeling posting this. For over 10 years I've wanted to release my own music, I have taken lessons, gone to a music production school and tried a million times over to try and muster the motivation to do it all myself. Unfortunately life has a funny way of getting in the way and trying to run the label and agency at the same time was simply impossible.

I'll make no secret of the fact that I have worked with a professional producer. and will take no credit for the production of the track, but what a feeling it is to have sat in the studio, worked on the track with him and have all of my own ideas finally in a piece of music that I think I can call my own.

Being able to drop this track at a Gearbox stage hosting at Hard Island was one of the most majestic feelings ever. Now posting it online for everyone to hear feels surreal as fuck.

I don't have any intention of trying to make a DJ Career at all, I just have too many ideas and too much passion for the music to not get them produced in my minds eye.

Hopefully lots of people will really enjoy it - and if they don't, that's fineas this music is for me. My present to myself.

Happy Monday Phil

(Track is van labeleigenaar Gearbox. Ik ga ervan uit dat dit wel hier mag staan vanwege bovenstaande, ondanks geen release)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2019 13:52 
 
Hardtraxxer

Wtf is dit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2019 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:

(Track is van labeleigenaar Gearbox. Ik ga ervan uit dat dit wel hier mag staan vanwege bovenstaande, ondanks geen release)


Huh, dus een status is dan leidend?

Geen release is geen release toch, anders zou denk ik iedere beginner die een label start (dus ook eigenaar is) en hier zijn shit posten want ondanks geen release, hij is wel label eigenaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2019 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
pim0412 schreef:

(Track is van labeleigenaar Gearbox. Ik ga ervan uit dat dit wel hier mag staan vanwege bovenstaande, ondanks geen release)


Huh, dus een status is dan leidend?

Geen release is geen release toch, anders zou denk ik iedere beginner die een label start (dus ook eigenaar is) en hier zijn shit posten want ondanks geen release, hij is wel label eigenaar.

Nee, het gaat mij om zijn status voor een van de (door Hardtraxx) erkende labels. Dat mensen geen ‘willekeurige’ releases meer kunnen posten zoals jij schetst komt al door die lijst. Maar als je het per se zo wil draaien zou je het inderdaad zoals jou kunnen verwoorden. Moeilijk doen om het moeilijk doen in mijn ogen, want je weet denk ik ook wel dat dit een vrij ongewoon scenario is.

Edit: overigens de ironie dat dit uit bovenstaande topic komt:
Nuracore schreef:
Daveytl schreef:
Ik vind het niet zo'n probleem. Laat ze maar lekker posten, als het niks is wordt t toch wel genegeerd.
Zo sta ik er dus ook in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2019 14:52 
 

joostmakaay schreef:
Wtf is dit :lol:

Vind het nog best vet klinken
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2019 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je goed dat specifieke topic leest ging dat om iets heel anders. Nu kun je net zo goed van elk iemand die eens een plaat maakt hier posten ondanks dat die geen release heeft.

Maar omdat Desudo de status label eigenaar heeft moet het wel kunnen? Er word niet eens aangegeven dat hij de plaat released
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2019 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dubbel
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2019 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Als je goed dat specifieke topic leest ging dat om iets heel anders. Nu kun je net zo goed van elk iemand die eens een plaat maakt hier posten ondanks dat die geen release heeft.

Maar omdat Desudo de status label eigenaar heeft moet het wel kunnen? Er word niet eens aangegeven dat hij de plaat released

Ik snap dat het om iets anders gaat. In mijn vorige bericht geef ik echter aan waarom ik vind dat het wel relevant is, wat je duidelijk niet hebt begrepen. En nogmaals,
Citaat:
Moeilijk doen om het moeilijk doen in mijn ogen, want je weet denk ik ook wel dat dit een vrij ongewoon scenario is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2019 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laten we er maar over ophouden. Misschien ben ik de enige die zo denkt en slaat het nergens op.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks