Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2014 08:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Artiest:
Derb & Brooklyn Bounce

Track(s):
Hardclassics On The Beach Anthem 2014

Sample/video:



Bron:
Hardclassics

Heel erg gaaf :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2014 12:06 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik weet het niet, ik vind de sounds op zich wel vet, maar het voelt een beetje langzaam aan; er zit te weinig drive en energie in de track, toch wel 2 belangrijke elementen als het gaat om de muziek uit deze tijd. In ieder geval wel goed dat er nog een dergelijke plaat gemaakt wordt. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2014 13:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tis ook niet uit "deze tijd" he, het gaat om classics. Maar idd wel leuk dat hun sound uit het begin van de jaren '00 terugkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2014 13:54 
 
Hardtraxxer

Toen ik deze laatst hoorde stond ik er wel van te kijken dat dit nog gemaakt wordt. Goede zaak :thumbup:
Heel erg fijn plaatje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2014 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ulyss schreef:
Tis ook niet uit "deze tijd" he, het gaat om classics.


Daar doelde die ook op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2014 14:31 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

ulyss schreef:
Tis ook niet uit "deze tijd" he, het gaat om classics. Maar idd wel leuk dat hun sound uit het begin van de jaren '00 terugkomt.

Misschien was 'die' duidelijker geweest idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 12:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ja, dit is heel fijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 16:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind hem lekker. Oldskool is goed. :thumbup:
Die tweede melodie vanaf 2 minuten doet me overigens wel heel erg denken aan die van Cannonball.
( https://www.youtube.com/watch?v=ZwOVOSi-5nc )
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 18:25 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Er zit te weinig drive en energie in de track, toch wel 2 belangrijke elementen als het gaat om de muziek uit deze tijd.

Precies, mits beide elementen hierin terug te vinden waren had ik een kick op 00:49 geprefereerd. Zo'n opbouw (uitstel) moment is niet voor mij weggelegd. Al moet ik zeggen dat deze plaat hier wel mooi mee weg komt.
De sounds zijn zoals hierboven al gezegd 'vet', maar die vocalen vind ik eerder storend dan een meerwaarde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 20:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mrbubble456 schreef:
Heel erg fijn plaatje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 13:27 
 

Cruelty schreef:
Is het nou 1 track of zijn het er 2 uit het filmpje?
Iig, het 2e gedeelte deed me meteen aan Canonball denken.

Yep mij ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mist wat mij betreft ook wat energie, desondanks erg vet dat er wat meer in deze stijl geproduceerd gaat worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 17:37 
 
Hardtraxxer

Leonidas schreef:
desondanks erg vet dat er wat meer in deze stijl geproduceerd gaat worden.


Is dat zo?
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks