Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 14:15 
 
Hardtraxxer

Artiest: Deni & Chaser

Track(s): Elevate Your Mind

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 15:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een vrolijke happy hardcore troep is dit nou weer!!!!! :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 13:01 
 
Artiest

This one isn't entirely finished, the one Adaro played it was a test version. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 13:01 
 
Hardtraxx Elite

I absolutely love this track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

I like! Sweet melody and a banging outro.

Although I think the kick requires a stronger punch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 11:32 
 
Artiest

Thanks for the reactions! Hopefully will be finished very soon. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:
I like! Sweet melody and a banging outro.

Although I think the kick requires a stronger punch.

I agree with this. :) Love the melody.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 11:19 
 

Vet nummertje hoor :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 11:30 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Pretty cool song =]
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nice track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 12:57 
 
Hardtraxx Addict

Nee vind hier niet zo veel aan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 16:01 
 
Hardtraxx Veteran

Best leuk eigenlijk. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 17:29 
 
Hardtraxxer

JVDM schreef:
Best leuk eigenlijk. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Machine draaide 'm gister op Thrillogy. Erg verrassend en vet :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 23:58 
 
Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke energieke mid intro, en wat een slappe slaapwekkende climax :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks