Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 12:59 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Deni & Chaser

Track(s): Cosmos

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mid-intro klinkt wel lekker, climax klinkt zo in LQ minder, maar nog wel te doen. Wel jammer van de pitchkicks (Als ik het goed hoor)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 14:23 
 
Hardtraxx Veteran

krijg steeds meer het gevoel dat Sasha F zelf produceerd.. pitckicks wat vrolijker.. is niet echt The Machine meer.. ik wacht tpch even HQ af want kan het ook mis hebben ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die bassline in combinatie met de sound van de kick @ 2:09 herken ik :huh:

Denk niet dat dit door Sasha F gemaakt is of onder zijn naam wordt uitgebracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 15:06 
 
Artiest

This our new track: Deni & Chaser - Cosmos
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chaser schreef:
This our new track: Deni & Chaser - Cosmos

Updated!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 18:28 
 
Hardtraxx Addict

HQ nu :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere aparte track, en fijne kick!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 23:23 
 
Artiest



this is only a test version, the final one will be slightly different :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 00:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chaser schreef:
this is only a test version, the final one will be slightly different :)

Well, keep us updated on when it'll be released. I like it, intro has early influences and the climax is nice and original. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 15:51 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijk trackje als je het mij vraagt :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 16:51 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Fijn nummer :thumbup:
stevige kicks en redelijk origineel

Edit: Na 2e keer (op een hoger volume) luisteren mag ik wel iets enthousiaster zijn. Hele vette originele track :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 10:12 
 
Artiest


here is the new version! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 14:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Anticlimax klinkt veel te leeg in tegenstelling tot die mid-intro en break en is veel te amateuristisch afgewerkt. Kicks zijn ook totaal niet hard of zo. Tweede climax klinkt een stuk beter, maar nog steeds hetzelfde verhaal als hiervoor. Samples gejat van het internet? Synth van Digital Revolution?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kick needs more power, especially in the anticlimax. Would be a nice track tho
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 15:50 
 
Hardtraxx Veteran

Ik dacht dat Deni & Chaser waren gestopt. Als dat niet zo is. Zoek alstjeblieft een label.
Deze is wel wat minder jammer genoeg :(
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks