Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 17:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Artiest: Delete

Track(s): The Curse

Sample/video:

@48:14
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 14:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

https://soundcloud.com/officialb2s/2-exit-mind-1

1.13.00
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 14:57 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Knalde wel lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 17:13 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jezus wat ging deze lekker gister
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 17:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

2x op Loudness gehoord gisteren. Knalde er goed op :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 22:44 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

yowan schreef:
jezus wat ging deze lekker gister


Dat kan je wel zeggen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 23:13 
 
Hardtraxxer

Jezus wat een dikke plaat :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 13:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DELETE :worship: :worship: :worship: :bomb: jezus wat is dit weer vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 14:37 
 
Hardtraxx Veteran

Deze ging 2x goed hard op Loudness
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 16:02 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

:yawn: Echt verschrikkelijk saai en ontiegelijk lelijke kicks weer. Ik ben helaas totaal geen fan meer van Delete zijn nieuwe tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Deze ging 2x goed hard op Loudness

Jup :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 20:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gruwelijke plaat :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 13:26 
 
Hardtraxx Veteran


@48:14

Tja... Delete he. Stelt nooit teleur bij mij. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 16:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze is ook weer erg vet. Maar ik wil hem toch een keertje live gehoord hebben om er echt verliefd op te worden denk ik. Het wordt echter wel weer eens tijd dat hij wat aan z'n punch werkt en terug met dikke gated kicks begint.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2014 12:13 
 
Hardtraxx Newbie

wat een kick :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2014 13:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Begint wel een beetje een one-trick pony te worden zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2014 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intro ok.
Climax meh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2014 15:44 
 
Hardtraxx Elite

Wat ging deze hard zaterdag op Rebellion, hele vette track! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2014 17:38 
 
Hardtraxxer

Duke schreef:
Begint wel een beetje een one-trick pony te worden zo.


Je kan ook niet verwachten van een DJ dat elk liedje iets vernieuwends heeft vind ik. Als je kijkt naar zijn laatste 5 tracks The Curse, Punishment, Living the fast lane, The swarm en die Fother Mocker ofzo dan kun je wel zeggen ja die lijken op elkaar (Ben zelf niet muziektechnies) maar ik vind 4/5 tracks wel gewoon goed in elkaar zitten. Maar deze 5 tracks verschillen wel degelijk van de tracks die hij 2 jaar geleden maakte. Syndrome, Formula The end ETC. Ik vind deze tracks van 2 jaar geleden wel iets vetter maar dat komt denk ik omdat deze tracks heel erg anders zijn dan de 13/12 raw tracks van tegenwoordig waar ik onderhand moe van word en de iets nieuwere misschien toch iets meer naar de raw van tegenwoordig hunkert. Maar hij is dus wel degelijk zijn muziek constant aan het vernieuwen. En ik vind overigens zijn producties gewoon 9/10 harstikke vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2014 15:05 
 
Hardtraxxer

johnnie schreef:
Duke schreef:
Begint wel een beetje een one-trick pony te worden zo.


En ik vind overigens zijn producties gewoon 9/10 harstikke vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2014 20:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Begint wel een beetje een one-trick pony te worden zo.


Akkoord, maar een one trick pony die wel weet met wat hij bezig is en die toch blijft verassen in de positieve zin. Al mis ik wel dat Syndrome-stijltje...
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks