Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 14:22 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Delete & Low Profile

Track(s): Codes Of Behaviour

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 15:29 
 
Hardtraxx Veteran

Delete & Low Profile - Codes Of Behavior (Bron)

Vocals komen uit The Boondock Saints:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 18:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

klinkt weer leuk zoals eigenlijk altijd wel met Delete o: hq zal nog wel ff duren denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 12:26 
 
Hardtraxx Addict

ben benieuwd naar hq, klinkt zo ver ik ook wel aardig niet echt heel bijzonder ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 16:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zo op het eerste gehoor niks bijzonders en jezus wat klinken die kicks hol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 23:47 
 
Hardtraxx Veteran


@10:15 Betere kwaliteit (stukje break en climax). Ik weet het, niet lang, maar je hebt dan toch een beter idee van de kick. :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 00:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel benieuwd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 10:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ah dat was dus de plaat die ik heb gehoord op festivaart!

Vocals en sfeer in de plaat zijn goed gedaan, vond alleen wel de kicks wat matig. Misschien dat er nog aan gesleuteld wordt voordat die uitkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Danny H schreef:
vond alleen wel de kicks wat matig. Misschien dat er nog aan gesleuteld wordt voordat die uitkomt.

Ik denk dat dat kwam door het geluid bij Festivaart :P Alles klonk daar matig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 21:03 
 
Hardtraxx Veteran


@55:20

Delete :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 21:04 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 22:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nee, lag dus niet aan het geluidssysteem, enorm holle punches. Waar is die dreun die hij eerst altijd had.
Screeches lijken wel een op een gejat van Frequencerz.

EDIT:


Die had ik in m'n hoofd, zelfde idee dit als de eerste climax van Rockstar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 13:05 
 
Hardtraxx Veteran


Van de Decibel CD. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 14:14 
 
Hardtraxx Veteran

:loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 14:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat ontzettend vet zeg! ook die melodie in de climax! :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat accent is zo verschrikkelijk slecht. Ff opgezocht waar het vandaan komt: Boondock Saints. Amerikaanse acteurs die Iers proberen te doen. Gelukkig vind ik de rest van de track ook niet zo speciaal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 16:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Dat accent is zo verschrikkelijk slecht. Ff opgezocht waar het vandaan komt: Boondock Saints. Amerikaanse acteurs die Iers proberen te doen. Gelukkig vind ik de rest van de track ook niet zo speciaal :P

Vette films dat wel!

Liedje is ook goed te doen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 17:10 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker man! Begin van de climax lijkt inderdaad wel op Rockstar.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks