Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 16:51 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Delete

Track(s): State Of Emergency

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 16:54 
 
Hardtraxx Elite

Wat klinkt dit vet zeg !!!! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 10:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

WTF is dat voor zieke shit zeg :D! Jezus wat vet :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 11:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:drool: :love: :woot: :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 11:56 
 
Hardtraxx Veteran

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 12:42 
 
Hardtraxxer

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 18:16 
 
Hardtraxx Elite

Holy fucking shit, serieus alles van hem is goed :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 18:22 
 
Hardtraxx Veteran

:love: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 18:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nou nou wat een blije mensen hier. Laat eerst maar eens een HQ komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 18:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dylan-E schreef:
Wat klinkt dit vet zeg !!!! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 19:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt wederom weer veelbelovend, ben benieuwd naar een betere versie! :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 19:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

screeches :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 21:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die synth in de opbouw is ziek, maar dat er dan zo'n screech in de climax zit vind ik weer minder.
Ben zeker benieuwd naar een HQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 00:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ordinary Joe schreef:
Ben zeker benieuwd naar een HQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 17:13 
 

Beetje meer van hetzelfde als je het mij vraagt. Klinkt wel leuk maar niet meer dan dat
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is State of Emergency en was laatst volgens mij al gelekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 15:25 
 
Hardtraxx Veteran

Dat laatste hoef je er niet bij te zeggen hoor. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Dat laatste hoef je er niet bij te zeggen hoor. :P

Haha ach, een ieder die dat een beetje in de gaten houdt wist het 2 weken geleden al :P Stond toen ook in het WJD topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 19:04 
 
Hardtraxx Veteran

Dat wel, maar tegenwoordig met alle newbies hier weet je nooit, altijd al die vragen terwijl ze gewoon even WJD kunnen checken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fair enough haha. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 19:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

36:25
[zippy]http://www26.zippyshare.com/v/43464488/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 21:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gruwelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sfeer en Drive :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De hele sfeer in de track is weer heerlijk en de kickrolls, climax weet me alleen niet heel erg te pakken.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks