Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 16:20 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Delete

Track(s): Mutants

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 16:21 
 
Hardtraxx Veteran

And he does it again. :worship: Die kicks :drool:
EDIT: die tweede climax, tering dit gaat nergens meer over. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 16:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

En hij gaat weer 'vrolijk' verder met waar ie mee bezig was. Heerlijke kicks weer zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 17:48 
 
Hardtraxx Veteran

kicks :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik zie het al voor me

Thera staat met Theracords op Thrillogy...

afsluitende set: Thera vs Delete...

een mens mag dromen :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat gruwelijk vet weer :love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 19:18 
 
Hardtraxxer

Forbidden Phobia schreef:
kicks :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

echt heerlijk weer zeg :drool:
en die kicks zijn echt niet te zuinig :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 22:13 
 
Hardtraxx Elite

Goddomme, hij flikt het weer! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 23:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Shit ! Deze is echt vet zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2013 00:49 
 
Hardtraxx Veteran

Hahahaha godverdomme dit gaat nergens meer over, held. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2013 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt op het eerste gehoor als energieloos en zeurderig.

Break voor de mid is ronduit saai & de mid is erg zeurderig en bevat amper drive. Kicks zijn wel gruwelijk.
Break na de mid stelt mijns inziens ook niet veel voor, en de climax ook niet. Outro klinkt op zich wel ok.

Na Bass Protocol weer een tegenvallend plaatje van Delete :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2013 11:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Klinkt op het eerste gehoor als energieloos en zeurderig.

Break voor de mid is ronduit saai & de mid is erg zeurderig en bevat amper drive. Kicks zijn wel gruwelijk.
Break na de mid stelt mijns inziens ook niet veel voor, en de climax ook niet. Outro klinkt op zich wel ok.

Na Bass Protocol weer een tegenvallend plaatje van Delete :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 01:43 
 
Hardtraxxer

Wat een baas! Hij flikt het opnieuw :worship:

Absurde kicks, en die 2e climax :love:

Mis alleen in de 1e climax de drive die de 2e wel heeft. Al met al een geweldige plaat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 14:23 
 
Hardtraxx Elite

Wat dik zeg! :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 14:35 
 
Hardtraxxer

JVDM schreef:
Hahahaha godverdomme dit gaat nergens meer over, held. :loving:

:drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 16:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Doe eens normaal zeg, wat een plaat! Herinner me deze nog van op Hardshore. Ik denk zelfs dat dit het eerste nummer was na de aankondiging van Delete. Ik kon bijna niet meer stampen toen, ik stond er gewoon vol ongeloof naar te luisteren. Fucking eindbaas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
:oh: .
Zo keek ik toen die mid erin knalde

Haha dat eh! :D Eerste climax doet me niet echt veel though, in tegenstelling tot de tweede. Ik ga in elk geval een cutje maken. Midintro en outro! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 18:54 
 
Hardtraxx Veteran

Niet echt mijn smaak dit, drive ontbreekt ook bij mij.. Verder gebeurd er ook niet echt iets speciaals in deze track helaas.. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Niet echt mijn smaak dit, drive ontbreekt ook bij mij.. Verder gebeurd er ook niet echt iets speciaals in deze track helaas.. :(

Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 19:19 
 
Hardtraxx Veteran

Lang niet zo overtuigd als sommigen van jullie. De kicks zijn heerlijk, maar alles er om heen vind ik maar saai
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks