Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Delete

Track(s): Just Do It

Sample/video:

@55:43

Bron:
Citaat:
Intents Festival was awesome! The vibe was really great on the Fanaticz stage! Here's a snippet when I played a new track that I made just as a quick tool but I think I'll turn it into a complete track. What do you guys think?

#JustDoIt
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 15:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:lol:

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit pittig veel drive hierin. Ik vind leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 15:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wat chilll gedaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 15:44 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt wel geinig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt leuk zo. Doet me denken aan zijn tracks van een paar jaar geleden, en dat is positief :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 19:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

lekker hoooor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een track, zit in de defqon liveset van delete :lol: :lol:

Rond 15:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 18:43 
 
Hardtraxx Veteran

14:56 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2015 16:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Doet me een beetje denken aan zijn oude platen, en dat is een goed teken :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 13:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:worship:

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje simpel plaatje nog, maar kicks en vocals zijn weer om te smullen. Beetje niveautje Dismissed, nu de rest van de plaat nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 16:29 
 
Hardtraxx Veteran

:bomb:

Vind de climax alleen wat minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 18:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vind dat stuk bij 00:32 wel vet :thumbsup: climax doet me niet zoveel
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 18:59 
 
Hardtraxxer

Again! Slammer! :bomb: Die met the geminizers is trouwens ook heul dik ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerst in de mid met een lompe kick én een gated kick komen, en dan in de climax zon standaard kickje.. jammer hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 02:17 
 
Hardtraxxer

Dat zijn kicks van dismissed, die zijn standaard vind je ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2015 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nogal
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2015 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja. (L) Oud en vertrouwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 13:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker


@55:43

Citaat:
Coming soon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 13:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Op de vocals na een hele dikke plaat :bomb: Meer van dit aub :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 16:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vind deze vocals live juist erg dik, als je iedereen dan dat ''just do it'' hoort roepen :thumbsup:
doet me een beetje denken aan ''formula'' een gelijk soort vocals wat live ook erg vet is wanneer je iedereen ''Everybody's a suspect'' mee hoort schreeuwen.

daarnaast: climax met delete kicks :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind 'm vet! Niet heel bijzonder, maar prima plaatje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 16:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuke track om live te horen.
Vind 'm thuis niet heel speciaal, climax is meh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intro/mid is wel wat beter dan de climax inderdaad. Toch blijft die Delete lekker doorgaan met fijne plaatjes maken :loving:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks