yowan schreef:
Als Phuture Noize een remix hiervan had gemaakt was iedereen helemaal happy hier
Niet dat dit per se relevant is, maar daar ben ik het zelf mee oneens. Ghetto is een van de meest populaire platen van Delete. Dat is echt een van de hardere hitjes geweest tijdens het festivalseizoen in 2014. Het is altijd gewaagd om daarvan remixen te maken, vind ik althans. Die platen zijn al zo ontzettend vaak gedraaid, dat het zowel de plaat als het publiek geen eer wordt aangedaan om dezelfde track wéér ten gehore te brengen in een andere jasje. Misschien een ietwat vage omschrijving, maar ik krijg het zo-even niet beter onder woorden gebracht. Om maar eens een soortgelijk voorbeeld te geven: Brennan Heart die een (opzetje van de) remix van Crypsis - Break Down Low maakt. Godzijdank is daar niets meer mee gebeurd.
Daarom ben ik bij voorbaat ook al ietwat sceptisch over deze remix. Daarnaast heb ik sowieso al niet veel met de remixende artiest. Verder klinkt de kick die ze laten horen wel heel erg als een Delete kick, maar die zie ik zonder twijfel liever onder deze remix dan de typische tok-kick, dus dat is wel een positief punt. Het origineel verbeteren hoeft van mij sowieso niet, en daar reken ik ook niet op, maar het moet wel wat toevoegen. Benieuwd of Warface dat gaat lukken.