Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2016 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Delete

Track(s): Ghetto (Warface Remix)

Sample/video:
https://www.facebook.com/WarfaceOfficia ... =3&theater
Break: @1:39 (tijd over)
Kick: @0:51 (tijd over)

Bron:
Warface Facebook

Ze zijn er pas net aan begonnen, maar vind het wel de moeite om er alvast een topic voor te maken, want Ghetto remix en een andere kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2016 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat heeel moeilijk worden om het origineel te overtreffen imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2016 19:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoeft niemand te proberen imo, al helemaal een Warface niet. Voor mij 1 van de beste platen aller tijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2016 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

''hoeft niemand te proberen'', meteen al aannemen dat een remix een verbetering moet zijn >.<

Ik mis die tijd dat er niet zo gedacht werd over muziek, maar daar kwam 2/3 jaar geleden helaas een einde aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2016 20:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zeg toch niet dat het een verbetering MOET zijn? Dit zijn van die platen die voor mij gewoon niet geremixed hoeven te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2016 21:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
Dit zijn van die platen die voor mij gewoon niet geremixed hoeven te worden.



DIT :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2016 21:37 
 
Hardtraxxer

Ben zelf eigenlijk wel heel erg benieuwd wat de warface kijk op deze track is.
En als ze iets gaan doen in hun oude spoontechstijltje hoor je mij verder absoluut niet klagen :$ :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2016 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Appl3juic3 schreef:
Ventrue schreef:
Dit zijn van die platen die voor mij gewoon niet geremixed hoeven te worden.



DIT :yes:

En zeker niet door Warface.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2016 23:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Appl3juic3 schreef:
Ventrue schreef:
Dit zijn van die platen die voor mij gewoon niet geremixed hoeven te worden.



DIT :yes:

En zeker niet door Warface.


DIT :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2016 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoezo ''hoeft'' het niet? Vind het altijd wel leuk op een plaat in een ander jasje te horen, dat het nu door Warface geremixed gaat worden maakt mij ook niet echt heel erg warm maar dat hoeft toch niet te betekenen dat het allemaal maar fout is? Als Phuture Noize een remix hiervan had gemaakt was iedereen helemaal happy hier. Haattraxx enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 01:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ghetto altijd een overrated plaat gevonden. Heb m'n bedenkingen bij een Warface remix, maar ik wacht af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 09:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

"working on a new kickdrum"

en dan laat je een kick horen die exact hetzelfde is als de kicks van Delete :lol:

Nee laat Ghetto maar lekker voor wat het is. Prachtige plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 10:33 
 

chas1n schreef:
Ghetto altijd een overrated plaat gevonden. Heb m'n bedenkingen bij een Warface remix, maar ik wacht af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 10:53 
 
Hardtraxx Veteran

Ghetto een van beste platen van Delete. Kan me Hardbass 2014 goed herinneren toen Titan deze erop gooide, heerlijk! Warface gaat deze plaat niet overtreffen, hopelijk blijft Delete de originele af en toe nog draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 15:09 
 
Hardtraxx Veteran

BuzzLightyear schreef:
Appl3juic3 schreef:
Ventrue schreef:
Dit zijn van die platen die voor mij gewoon niet geremixed hoeven te worden.



DIT :yes:

En zeker niet door Warface.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

het gaat lastig worden om het origineel te overtreffen.
wie weet komt warface met een verassing, ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Hoezo ''hoeft'' het niet? Vind het altijd wel leuk op een plaat in een ander jasje te horen, dat het nu door Warface geremixed gaat worden maakt mij ook niet echt heel erg warm maar dat hoeft toch niet te betekenen dat het allemaal maar fout is? Als Phuture Noize een remix hiervan had gemaakt was iedereen helemaal happy hier. Haattraxx enzo


En terecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 20:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Hoezo ''hoeft'' het niet? Vind het altijd wel leuk op een plaat in een ander jasje te horen, dat het nu door Warface geremixed gaat worden maakt mij ook niet echt heel erg warm maar dat hoeft toch niet te betekenen dat het allemaal maar fout is? Als Phuture Noize een remix hiervan had gemaakt was iedereen helemaal happy hier. Haattraxx enzo

Nogmaals, ik zei dat niemand het hoeft te proberen en dus ook geen Phuture Noize. Ga jij maar lekker schreeuwen dat je denkt dat iedereen anders wel happy is en dat het weer haattrax is, ik neem jou echt telkens minder serieus.
En volgens mij heb je mijn zin niet afgelezen:
Ventrue schreef:
Hoeft niemand te proberen imo
Het is mijn mening net als dat jij het wel leuk vind om dit soort platen in een ander jasje te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2016 19:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een gezeik voor iets dat er nog niet is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2016 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Als Phuture Noize een remix hiervan had gemaakt was iedereen helemaal happy hier

Niet dat dit per se relevant is, maar daar ben ik het zelf mee oneens. Ghetto is een van de meest populaire platen van Delete. Dat is echt een van de hardere hitjes geweest tijdens het festivalseizoen in 2014. Het is altijd gewaagd om daarvan remixen te maken, vind ik althans. Die platen zijn al zo ontzettend vaak gedraaid, dat het zowel de plaat als het publiek geen eer wordt aangedaan om dezelfde track wéér ten gehore te brengen in een andere jasje. Misschien een ietwat vage omschrijving, maar ik krijg het zo-even niet beter onder woorden gebracht. Om maar eens een soortgelijk voorbeeld te geven: Brennan Heart die een (opzetje van de) remix van Crypsis - Break Down Low maakt. Godzijdank is daar niets meer mee gebeurd.

Daarom ben ik bij voorbaat ook al ietwat sceptisch over deze remix. Daarnaast heb ik sowieso al niet veel met de remixende artiest. Verder klinkt de kick die ze laten horen wel heel erg als een Delete kick, maar die zie ik zonder twijfel liever onder deze remix dan de typische tok-kick, dus dat is wel een positief punt. Het origineel verbeteren hoeft van mij sowieso niet, en daar reken ik ook niet op, maar het moet wel wat toevoegen. Benieuwd of Warface dat gaat lukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2016 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
yowan schreef:
Hoezo ''hoeft'' het niet? Vind het altijd wel leuk op een plaat in een ander jasje te horen, dat het nu door Warface geremixed gaat worden maakt mij ook niet echt heel erg warm maar dat hoeft toch niet te betekenen dat het allemaal maar fout is? Als Phuture Noize een remix hiervan had gemaakt was iedereen helemaal happy hier. Haattraxx enzo

Nogmaals, ik zei dat niemand het hoeft te proberen en dus ook geen Phuture Noize. Ga jij maar lekker schreeuwen dat je denkt dat iedereen anders wel happy is en dat het weer haattrax is, ik neem jou echt telkens minder serieus.
En volgens mij heb je mijn zin niet afgelezen:
Ventrue schreef:
Hoeft niemand te proberen imo
Het is mijn mening net als dat jij het wel leuk vind om dit soort platen in een ander jasje te horen.

Ik uit hier gewoon mijn ongenoegen over mensen die vinden dat een remix ´nodig´ of ´niet nodig´ is. Dan word er net gedaan alsof er een ongeschreven regel bestaat waarbij de bekendste of beste platen van een bepaalde producer liever niet geremixed mogen worden aangezien de tracks in de ogen van diegene met commentaar toch niet beter worden of hij/zij bijvoorbeeld de remixer maar niks helemaal vind. 5/6 jaar geleden kwamen sommige platen al direct met een remix uit. Hardcore releases kwamen vaak zelfs tegelijk met 2-4 remixen uit Daar zaten goede remixen bij maar ook slechte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2016 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie weer een topic vol met lappen tekst staan, er zou wel weer een warface plaat gemaakt zijn hoor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2016 22:13 
 
Hardtraxxer

yowan schreef:
Hoezo ''hoeft'' het niet? Vind het altijd wel leuk op een plaat in een ander jasje te horen, dat het nu door Warface geremixed gaat worden maakt mij ook niet echt heel erg warm maar dat hoeft toch niet te betekenen dat het allemaal maar fout is? Als Phuture Noize een remix hiervan had gemaakt was iedereen helemaal happy hier. Haattraxx enzo


Alsjeblieft niet Phuture Noize :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2016 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dopaminer schreef:
yowan schreef:
Hoezo ''hoeft'' het niet? Vind het altijd wel leuk op een plaat in een ander jasje te horen, dat het nu door Warface geremixed gaat worden maakt mij ook niet echt heel erg warm maar dat hoeft toch niet te betekenen dat het allemaal maar fout is? Als Phuture Noize een remix hiervan had gemaakt was iedereen helemaal happy hier. Haattraxx enzo


Alsjeblieft niet Phuture Noize :sick:

Haattraxx in het kwadraat weer hoor!!!1
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2016 18:42 
 
Hardtraxxer

BuzzLightyear schreef:
Haattraxx in het kwadraat weer hoor!!!1

:love:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks