Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Delete

Track(s): Funk

Sample/video:
https://www.facebook.com/MANUTHEPURGE/v ... =2&theater

Bron:
Citaat:
my new track 'Funk'

fuking vaag nummer, maar hij klonk echt dik gisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 21:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

klinkt wel lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat stuk met die kickrolls zonder bass was echt heel vaag.
Maar buiten dat ging die wel erg lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 22:11 
 
Hardtraxxer

Héérlijke track, flinke portie drive en lekkere vage sounds!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zooo wat klinkt dit gruwelijk vet! Sowieso zijn die vocals alleen al gruwelijk vet :P
Benieuwd naar de HQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 22:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerste seconden klinken hel erg als 'Fuck Y'all If You Doubt Me'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 22:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delete :thumbsup: :bomb:

Interesse gewekt :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 23:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt wel als een lekker bakkie drive :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 00:08 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Joegoslaaf schreef:
klinkt wel lekker


Dit. Voor het eerst in tijden weer eens benieuwd naar een delete plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 00:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Scarzor schreef:
Delete :thumbsup: :bomb:

Interesse gewekt :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 11:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Kicks klinken als de zelfde als in Fast Lane, dus dat is al een prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 13:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 15:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 15:36 
 
Hardtraxxer

Wat klinkt dit weer ontzettend gaaf, delete = BAAS!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt erg vet zeg! :drool:
Weet alleen niet precies wat ik van dat stuk met kickrolls op 1:24 moet vinden, klinkt echt heel apart zo in LQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 18:02 
 
Hardtraxx Newbie

Voor zover ik kan horen :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Klinkt erg vet zeg! :drool:
Weet alleen niet precies wat ik van dat stuk met kickrolls op 1:24 moet vinden, klinkt echt heel apart zo in LQ.

Zat live bijna geen Bass onder, klonk echt heel raar ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 09:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

J oey schreef:
pim0412 schreef:
Klinkt erg vet zeg! :drool:
Weet alleen niet precies wat ik van dat stuk met kickrolls op 1:24 moet vinden, klinkt echt heel apart zo in LQ.

Zat live bijna geen Bass onder, klonk echt heel raar ja.


Zijn volgens mij geen kicks maar snares :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 17:36 
 
Hardtraxx Veteran



44:05
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 20:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jammer dat je in Xxelerator set alleen het eerste deel van Youtubefilmpje hoort. Was juist benieuwd naar het stuk in het Youtubefilmpje vanaf 01:00.

Verder klinkt het wel echt dik :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 01:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een ongelooflijk vette schijf! Drive! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 10:17 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt lekker ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 18:52 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardstylegeneration schreef:

ik wacht wel op wat meer dan alleen de mid..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 19:19 
 
Hardtraxxer

yowan schreef:
hardstylegeneration schreef:

ik wacht wel op wat meer dan alleen de mid..


Ok
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks