Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Artiest: Delete

Track(s): Formula

Sample/video: View on YouTube

This is one of my latest tracks which will be released on Spoontech Records on July 4th!

Komt dus samen met Eden en waarschijnlijk nog 2 tracks.
M
Dit knalt lekker zeg, wil zijn tracks echt een keer live horen.
Last edited by MovingMadness on 28 May 2011 14:45, edited 1 time in total.
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Saai, klinkt bijna als een beginner.
Kicks klinken hol, sounds zijn niet briljant en het vult elkaar gewoon niet lekker aan.
Nee vind er totaal niets aan.
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Dit zijn ook platen die je live moet horen en keihard op los moet gaan :D

Volgens mij is dit echt heldig op een feest. Vind het zo thuis ook al goed te luisteren :)

Gewoon beuken, zo hoort het!

Al vind ik ook wel dat z'n platen soms niet een geheel lijken... Eerder een minimix ofzo die om de minuut van plaat verandert.
Hardtraxx Addict
1937 posts member since 2010
last seen Nov 2013
Kicks klinken nergens naar, melodie vormt totaal geen geheel, nee dit is echt troep.
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Die kicks klinken op een goed geluidsysteem zo heerlijk lomp :worship:
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Ik vind die kicks echt lelijk en amateuristisch klinken, ze komen helemaal niet hard over en het is allemaal zo hol als wat. Doe mij Eternal ofzo maar van Delete.
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
Jolle wrote:Ik vind die kicks echt lelijk en amateuristisch klinken, ze komen helemaal niet hard over en het is allemaal zo hol als wat. Doe mij Eternal ofzo maar van Delete.
Eternal bevat nagenoeg dezelfde kicks? Dus ik snap niet waarom je deze kicks dan hol en amateuristisch vind klinken? Foepskedoedel V2.0?
De plaatjes van Delete zijn voor mij persoonlijk stuk voor stuk goud waard, heb 1 keer een delete kick live gehoord en dan weet je pas wat echte kicks zijn :)
Ook deze plaat is weer heel dik in orde :worship:
Dat stukje climax icm die superdikke synths en vocals is gewoon een stukje orgasme, heerlijk gewoon!
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Eindelijk een nummer met iets wat op structuur lijkt. Deze hou ik in de gaten :)
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Hidden Source wrote:Kicks klinken nergens naar, melodie vormt totaal geen geheel, nee dit is echt troep.
I
Hardtraxxer
70 posts member since 2010
last seen Feb 2014
Niet dat ik denk wow,maar ook niet slecht. Gewoon een lekker plaatje,wat minder standaard is.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
Piaaa wrote:
Jolle wrote:Ik vind die kicks echt lelijk en amateuristisch klinken, ze komen helemaal niet hard over en het is allemaal zo hol als wat. Doe mij Eternal ofzo maar van Delete.
Eternal bevat nagenoeg dezelfde kicks? Dus ik snap niet waarom je deze kicks dan hol en amateuristisch vind klinken? Foepskedoedel V2.0?
De plaatjes van Delete zijn voor mij persoonlijk stuk voor stuk goud waard, heb 1 keer een delete kick live gehoord en dan weet je pas wat echte kicks zijn :)
Dat stukje climax icm die superdikke synths en vocals is gewoon een stukje orgasme, heerlijk gewoon!
Dat vind ik ook van de kicks in Eternal, alleen die plaat zelf (behalve de kicks) is gewoon vet en deze niet. :kiss:
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2016
Jolle wrote:
Piaaa wrote:
Dat vind ik ook van de kicks in Eternal, alleen die plaat zelf (behalve de kicks) is gewoon vet en deze niet. :kiss:
Hmm daar heb je het niet direct over maargoed zal er maar niet op doorgaan ;)
D
Artiest
last seen Apr 2019
Lol Piaa... wat betrek je mij erbij, puur omdat ik niet geil op jouw soort muziek.
Betrek mij er volgende keer eens niet bij en ga in op wat die jongen zegt.
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2016
Skedoedelefloeps wrote:Lol Piaa... wat betrek je mij erbij, puur omdat ik niet geil op jouw soort muziek.
Hij formuleerde zowat precies dezelfde zin als die van jou ;)
En ik betrek jou erbij wanneer ik dat wil :)
En ja puur omdat je niet geilt op mijn soort muziek, wat dat betreft ben je iig net een wijf, meteen conclusies trekken ^^
En ja eigenljk heb je ook gewoon gelijk, ik ga helemaal niet in op wat die jongen zegt, maar dat komt omdat ik gewoon stiekem verliefd ben op jou natuurlijk :corn:
Last edited by Piaaa on 29 May 2011 23:12, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
Het staat er een beetje vreemd idd, had er even bij moeten zetten dat ik de hele track niet vet vind en Eternal wel, met nog een paar Delete nummertjes.
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 11 days ago
Eerste Delete track die wel lekker vind. Minder rommelig dan z'n eerdere tracks en die kicks vind ik juist wel dik klinken hier. Benieuwd wat hier gaat bijkomen aan release materiaal.
D
Artiest
last seen Apr 2019
Piaaa wrote:
Skedoedelefloeps wrote:Lol Piaa... wat betrek je mij erbij, puur omdat ik niet geil op jouw soort muziek.
En ja puur omdat je niet geilt op mijn soort muziek, wat dat betreft ben je iig net een wijf, meteen conclusies trekken ^^
En ja eigenljk heb je ook gewoon gelijk, ik ga helemaal niet in op wat die jongen zegt, maar dat komt omdat ik gewoon stiekem verliefd ben op jou natuurlijk :corn:
Volgende keer probeer je maar anders iets duidelijk te maken, beetje nutteloos om op zo'n manier mij erbij te betrekken.
Dan reageer je maar op wat ik zeg, maar mijn mening staat los van de mening van iemand anders, dus ga je op hem in zie ik het nut er niet van in om mij er bij te gaan betrekken. :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2016
Skedoedelefloeps wrote:
Piaaa wrote:
Volgende keer probeer je maar anders iets duidelijk te maken, beetje nutteloos om op zo'n manier mij erbij te betrekken.
Dan reageer je maar op wat ik zeg, maar mijn mening staat los van de mening van iemand anders, dus ga je op hem in zie ik het nut er niet van in om mij er bij te gaan betrekken. :thumbup:
Je hebt snel last van je pik ofniet :) ?
Zal proberen er de volgende keer naast te trappen :kiss:
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Speel toch niet zoveel op de man, maakt je inhoudelijk gezien erg zwak :/
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2016
Lyst wrote:Speel toch niet zoveel op de man, maakt je inhoudelijk gezien erg zwak :/
Talking 2 me or him ?
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Beide
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2016
Lyst wrote:Beide
Hmm, heb inhoudelijk verder niet zoveel te vertellen eigenlijk, bovendien word het allemaal nogal opgeblazen ^^
Ik zal het hier maar weer bij laten :)
Point made over de track iig
G
Hardtraxxer
552 posts member since 2011
last seen Apr 2012
Who the fuck is Delete? :(
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2016
GT500eleanor wrote:Who the fuck is Delete? :(
Verdiep je in de muziek, you'll find out ;)