Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Delete

Track(s): Formula/Punishment VIP Edit

Sample/video:


Bron: de Telegraaf
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 13:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

volgens mij is dit gewoon punishment/formula edit
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Delete heeft flink zitten doorpoffen gister ofnie. Altijd mooi zulke reacties op 0:18, dat stukje klinkt sickkkk trouwens :drool: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben zéér benieuwd hoe dit in hogere kwaliteit klinkt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 17:19 
 
Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
doorpoffen

Man wat lekker klinkt dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Christus te paard, dat hele Supremacy kon me gestolen worden, het enige waar ik bij had willen zijn was Delete VIP. Bij de volgende Delete VIP ben ik sowieso aanwezig, wat klinkt dit alweer dik in LQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 19:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
volgens mij is dit gewoon punishment/formula edit

Dit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 00:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
volgens mij is dit gewoon punishment/formula edit

En met nieuwe/andere kicks, van wat ik zo hoorde toen deze gedraaid werd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 12:28 
 
Hardtraxx Veteran

Liever dan intro Formula 2012. Ik zat daar zaterdag zwaar op te wachten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 12:31 
 

Chroman schreef:
Christus te paard, dat hele Supremacy kon me gestolen worden, het enige waar ik bij had willen zijn was Delete VIP. Bij de volgende Delete VIP ben ik sowieso aanwezig, wat klinkt dit alweer dik in LQ.

Dit :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 16:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jesus volgens mij klinken die kicks in de mid intro echt belachelijk zwaar :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Christus te paard, dat hele Supremacy kon me gestolen worden, het enige waar ik bij had willen zijn was Delete VIP. Bij de volgende Delete VIP ben ik sowieso aanwezig, wat klinkt dit alweer dik in LQ.

DIT!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"Oh hey, hij heeft een 2012 edit gemaakt en deze edit is gemaakt in 2015 dus is het gelijk de 2015 edit."
Is inderdaad gewoon een mash-up/edit met Punishment. Om het gelijk Formula 2015 te noemen terwijl je niet weet of 'ie die naam krijgt (ga maar uit van niet) vind ik dan wel kort door de bocht.

Maar wat was dit genieten zeg live. :loving: Hoop eigenlijk dat er nog een filmpje is van Eden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
"Oh hey, hij heeft een 2012 edit gemaakt en deze edit is gemaakt in 2015 dus is het gelijk de 2015 edit."

Wat stel jij voor dan? Formula/Punishment VIP Edit goed? Ik dacht bij het horen van de sounds van Punishment niet direct aan een mash-up met Punishment. De kick vond ik ook wat anders, vandaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij is het gewoon een mash-up met nog andere kicks eronder. Dus zoals 'ie nu in de titel staat zou ik hem laten. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 20:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Christus te paard, dat hele Supremacy kon me gestolen worden, het enige waar ik bij had willen zijn was Delete VIP. Bij de volgende Delete VIP ben ik sowieso aanwezig, wat klinkt dit alweer dik in LQ.

Dus dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 13:57 
 
Hardtraxxer

Aangezien die nu ook een nieuwe FB heeft aangemaakt Delete VIP verwacht ik dat hij dit soort nummer niet in zijn normale act zal draaien. Misschien dismissed again wel maar al die edits niet. Denk ook dat tie hooguit 2x heel misschien 3x deze act zal doen per jaar omdat echt alles ge-edit was.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks