Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2015 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Delete

Track(s): Embrace It

Sample/video:



Bron:
Finally finished this one and tested it last night at #BassAcademy. Was great to be back at this awesome event! Thanks BKJN events and DJ Luna!

#EmbraceIt
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2015 21:31 
 

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2015 23:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik gok met warface, klinkt prima voor wat je nu kan horen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2015 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind hem in LQ nog niet bijzonder klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2015 18:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2015 16:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/max.boone.9/videos/938517749556471/?theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2015 12:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het is een solo van Delete.
Collab met Warface wordt 'gepremièred' op HardBass

OT weer n :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 20:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2016 21:54 
 
Hardtraxxer

Iets langere versie lijkt erop dat er wat aanpassingen aan gedaan zijn.
wel weer super dik zoals gebruikelijk :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2016 22:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel wat veranderd ja, klinkt weer dik :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2016 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Shia LaBeouf blijft maar een bron van inspiratie voor Delete he >.<

Erg vet nummer, wat een drive, tering jantje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2016 18:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jezus wat klinkt dit weer dik, sowieso de beste producer in mijn ogen :drool: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2016 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stuk voor stuk goud die platen van delete, benieuwd naar HQ :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2016 14:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De laatste tijd doet Delete me niet zoveel meer maar dit is wel een uitzondering :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2016 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is echt zulke gruwelijke feest muziek. Wat kijk ik uit naar Qapital :love:

Een hele track met die diepe tweede kicks zou me ook wel heeel vet lijken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2016 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een drive :surrender: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2016 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Man man man wat een track blijft dit toch :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2016 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een van de eerste platen die rebelion draaide op de gearbox lablenight.
jezus wat vind ik dit een vette plaat. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 13:11 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

heerlijk dat chaotische in Delete zijn platen altijd. Geeft altijd een flink portie drive mee! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 19:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 19:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

hardstyle-releases/va-qapital-ep-2016-q126-t55002.html
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks