Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 18:16 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Artiest: Delete

Track(s): Eden (Deetox Remix)

Sample/video:
http://instagram.com/p/i_i5r9psFf/

Bron:
Citaat:
Well now you know it, I'm working on a remix of @Delete_DJ - Eden! Hope to finish it soon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 01:25 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een doodsaaie climax zeg :/ Mid intro klinkt wel leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 14:17 
 
Hardtraxx Elite

Mid intro is gaaf, climax moet verder worden uitgewerkt imo.. klinkt nog een beetje saai.
Maar toch pakken de meeste Deetox tracks me altijd wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 01:08 
 
Hardtraxx Veteran

Erg Warface achtig, hoop niet dat Deetox die kant op gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2014 23:40 
 
Hardtraxx Veteran


@24:45
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2014 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwohhh, gaat wel. Is niet zo vet als het origineel maar daar heb ik ook geen moment op gehoopt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2014 12:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Erg Warface achtig


Spijtig maar helaas.
Na al die vette platen op haar naam: Once Upon A Time, Android, Here I Come etc. is dit toch wel een domper net zoals Trigger.

Hopelijk doen de volgende platen me al wat meer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2014 13:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik hoor hier eigenlijk bitter weinig Eden in terug. Verder is het ook een weinig interessante track voor mij. Blijft niet hangen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2014 18:10 
 
Hardtraxx Addict

Helemaal niks aan.. Vind sowieso veel Theracords artiesten (op een aantal uitzonderingen na) erg achteruit gaan qua tracks.. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2014 19:15 
 
Hardtraxx Veteran

Kicks hebben wel kracht en drive :thumbsup:
Jammer dat die iets te Warface achtig is maar zeker wel een waardige remix :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2014 21:54 
 
Hardtraxx Veteran

Wel een leuk plaatje, overtreft het origineel alleen duidelijk niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar zijn die kicks alla Black Magic gebleven... Zwakke kicks dit, zit totaal geen kracht achter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 15:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

hardstyle-releases/va-spoontech-remixed-03-t43672.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/hardstyle-releases/va-spoontech-remixed-03-t43672.html


Kan daar verder!
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks