Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 23:55 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Delete

Track(s): Advanced Technology (The Strangerz Remix)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 23:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ga jij is heel snel je mond spoelen met je B-artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 00:36 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Ga jij is heel snel je mond spoelen met je B-artiesten.

Staat hier prima. http://www.discogs.com/Strangerz-Midnig ... se/3836735
Track zelf is niet eens verkeerd. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 11:44 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 13:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt nog best wel leuk.
Zal er ooit een dag komen dat het verboden wordt om een Z in je naam te verwerken....
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 15:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zeer geslaagde remix!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 16:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vetjes hoor, kende The Strangerz nog niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ga jij is heel snel je mond spoelen met je B-artiesten.

Ga jij eens ff heel snel normaal doen.
Beestenplaat van Loudness dit :worship: Ging gruwelijk hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 16:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind het echt niets ten opzichte van het origineel. Kicks klinken vooral niet zo best.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 18:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kicks vind ik helemaal niet lekker klinken, verder wel een leuk plaatje. Maar ik zal voortaan nog steeds het origineel opzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 18:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Liever het origineel inderdaad :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 19:33 
 
Hardtraxx Veteran

overtreft het orgineel niet maar zeker wel vette plaat!
gehoord op loudness maar kan me er niks van herinneren
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 17:46 
 
Hardtraxxer

Intro doet me heel erg denken aan een andere track? Hoe de screech verloopt
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 21:42 
 
Artiest

Wesz91 schreef:
Vetjes hoor, kende The Strangerz nog niet..

Talent duo uit Australie :) hebben op defqon.1 gestaan, en ook al wat releases uitgebracht. Erg goeie producers!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind em echt verschrikkelijk slecht, en op Loudness vond ik m ook niet boeiend.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks