Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Degos & Re-Done

Track(s): Nothing Is What It Seems

Sample/video:

@34:35
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 13:58 
 
Hardtraxx Veteran

Deze stond er inderdaad nog niet eens. Wat een dijk van een plaat, ik zat met een :oh: gezicht toen de climax erin klapte. Wat een heerlijk geweld. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aparte plaat, lekker hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 14:56 
 
Hardtraxx Addict

echt ziekelijke plaat! :love:
climax :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 16:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een productie weer! :love:
Live zal deze ook wel ontzettend hard gaan!
Deze mannen zijn echt een van mijn favo producers van 't moment! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WOW die kicks in de Climax :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 18:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een heldige plaat zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 10:33 
 

Dit nummer raakt me meteen zo diep naar een keer luisteren :oh: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 19:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Apart maar wel heel tof!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 18:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

plaat van 't jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 18:37 
 
Hardtraxx Veteran

Ik was vrij dood na deze. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 12:55 
 
Hardtraxx Addict

Heerlijke plaat, die synths (of wat het ook zijn) in de intro zijn echt geniaal. Vind hem verder niet hard ofzo, hadden ze veel eerder in de set kunnen draaien imo maar blijft een originele track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 19:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heel leuk experimenteel :yes: Moet hem denk ik nog wat vaker luisteren om hem echt te kunnen waarderen though...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 13:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze was echt lekker op Qapital (Adaro en B front draaide hem)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is al uitgebracht overigens:
hardstyle-releases/degos-re-done-turn-it-off-ther-092-t33346.html?hilit=degos#p1140696

Daar mogen we verder.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks