Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 20:35 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Degos & Re-Done

Track(s): Mr Willy

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 09:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de screeches iets té forcerend klinken, kicks klonken prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

en weer een dikke parel van D&R :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
en weer een dikke parel van D&R :worship:


Ja echt wel, want dat kan je al na 50 sec LQ preview zeggen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Intervention schreef:
en weer een dikke parel van D&R :worship:


Ja echt wel, want dat kan je al na 50 sec LQ preview zeggen :')


als je op hardshore bent geweest kun je dat volgens mij toch echt wel zeggen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1. Dan was het alsnog maar 50 seconden? Of de filmer is een heikneuter die te laat begint met filmen.
2. Nog steeds overdreven om een plaat een parel te noemen als je hem pas 1 keer hebt gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
als je op hardshore bent geweest kun je dat volgens mij toch echt wel zeggen ;)

Was jij op Hardshore ja? Ilja ook? Had gezegd dan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 12:18 
 
Hardtraxx Addict

Rawbin schreef:
1. Dan was het alsnog maar 50 seconden? Of de filmer is een heikneuter die te laat begint met filmen.
2. Nog steeds overdreven om een plaat een parel te noemen als je hem pas 1 keer hebt gehoord.


je kan wel degelijk een plaat een parel noemen ook al heb je hem pas 1x live gehoord ;)
toen ik Sounwaves voor het eerst hoorde (dat was ook live) wist ik ook meteen dat het een parel was :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 19:28 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Zaterdag maar even aanschouwen ! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 12:39 
 
Hardtraxxer

Rawbin schreef:
1. Dan was het alsnog maar 50 seconden? Of de filmer is een heikneuter die te laat begint met filmen.
2. Nog steeds overdreven om een plaat een parel te noemen als je hem pas 1 keer hebt gehoord.


zeurpiet
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 17:12 
 
Hardtraxx Veteran

https://www.facebook.com/photo.php?v=529148410479696
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Interesse gewekt
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 15:03 
 
Hardtraxxer

Wat een geweld :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dit is echt een bizar vet nummer :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 18:04 
 
Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
1. Dan was het alsnog maar 50 seconden? Of de filmer is een heikneuter die te laat begint met filmen.
2. Nog steeds overdreven om een plaat een parel te noemen als je hem pas 1 keer hebt gehoord.


Weet niet welke feesten jij bezoekt waar ze maar 50 seconden van een nummer laten horen? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 21:51 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt erg vet! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2013 09:07 
 
Hardtraxx Elite

Mister Willy! :worship: :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2013 10:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Damnnn dit klinkt vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2013 12:33 
 
Hardtraxx Veteran

Vind het helemaal niks helaas, eerder een bij elkaar geraapt zooitje dan een mooie compositie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2013 17:09 
 
Hardtraxx Veteran

Beest van een plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2013 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeeeerlijk!!! elke release is compleet anders als de vorige, echt super vet ook dit weer :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2013 02:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik die screeches voor het eerst hoor in de break vind ik het vals klinken. In de climax vind ik ze eigenlijk wel passen op de 1 of andere manier. Verder een hoop drive en ook behoorlijk lekkere kicks, eigenlijk wat ik wel van D&R gewend ben ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2013 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vocalen zijn trouwens wel eindbaas xd

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2013 18:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Betere kwaliteit alhoewel ik nu ff niet weet welke dingen ik moest veranderen om het filmpje hier goed neer te zetten
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks