Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 20:55 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

hardstyle-releases/degos-re-done-this-mind-ther-108-t39246.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk dit lijkt d'r meer op, veeeeel beter dan This Mind!

:love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 22:21 
 
Hardtraxx Veteran

Intro en laatste 30 seconden zijn goddelijk :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 00:10 
 
Hardtraxx Veteran

Bazen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 01:03 
 
Hardtraxx Veteran

Goeiendag, bakje geweld :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 01:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vond het in eerste instantie wel wat weg hebben van een Catatonic Overload track, lekker stijltje dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 15:44 
 
Hardtraxxer

Ze blijven maar doorgaan :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw :worship:

Ook deze track is weer om bij weg te kwijlen, heerlijk :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 23:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Allemachtig wat klinkt dit weer bizar goed zeg! :drool:
Ze zijn ontzettend lekker bezig!

Degos & Re-Done :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 23:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En weer een heerlijke track :drool: Ze zijn lekker bezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel vet! Lekkere drive! Break is lekker euforisch. Degos & Re-Done zijn, naar mijn mening, lekker bezig. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dik! Die melo in die break :loving: . De climax is ook erg fijn :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette track alleen heb vaak het idee dat D&R niet weten wat ze met een break aanmoeten. Te vaak is het een saai instrumentaal stuk wat maar weinig toevoegt aan de rest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 11:01 
 
Hardtraxxer

Dakpan schreef:
Vette track alleen heb vaak het idee dat D&R niet weten wat ze met een break aanmoeten. Te vaak is het een saai instrumentaal stuk wat maar weinig toevoegt aan de rest.

Ja! Jammer is dat hè, vind die breaks altijd wat te lang en beetje saai. Net als Connected en bij die nieuwe, Forgiveness.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 12:49 
 
Hardtraxxer

:drool: :drool: weer heerlijke kicks
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 18:10 
 
Hardtraxx Newbie

Zieke bazen! Tot nu toe een van de ziekste tracks van dit jaar! Vooral die Climax :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 18:26 
 
Hardtraxx Newbie

jaaaa. dat was dus dit nummer met q-base waar een maat van me zowat een hartaanval kreeg!
lekker hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 15:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://www.youtube.com/watch?v=97Lq2oR7E1Q
HQ

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 15:33 
 
Hardtraxx Veteran

hardstyle-releases/degos-re-done-this-mind-ther-108-t39246.html
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks