Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2014 14:43 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Degos & Re-Done

Track(s): Expanding

Sample/video:

@9:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 19:17 
 
Hardtraxx Addict

Geweldige plaat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 13:18 
 
Hardtraxx Elite

Heerlijke plaat! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 15:34 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Myeaah, lekker hoor! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 00:12 
 
Hardtraxx Addict

Live gehoord gisteren. Wat een sfeer in de climax en wat een mid intro :cry: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 22:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker lauw lekker los om het maar zo te zeggen:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NightConcept schreef:
Lekker lauw lekker los om het maar zo te zeggen:P


wat ? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 15:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Net voorbij horen komen in de TC show. Wat hebben hun de laatste jaren een saaie stijl ontwikkeld zeg. Springt er nergens bovenuit en komt erg saai over. Zulke tracks komen er al zo veel uit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 15:07 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Net voorbij horen komen in de TC show. Wat hebben hun de laatste jaren een saaie stijl ontwikkeld zeg. Springt er nergens bovenuit en komt erg saai over. Zulke tracks komen er al zo veel uit..

Smaken verschillen. Sinds vorig jaar één van me favoriete produceres en DJ's ze blijven geweldige tracks uitpoepen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 16:04 
 
Hardtraxx Addict

Inderdaad. Dit is tot nu toe echt nog 1 van mijn favorieten dit jaar. Die sfeer is echt ongelofelijk :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 22:23 
 
Hardtraxx Addict

Bart0ving schreef:
Inderdaad. Dit is tot nu toe echt nog 1 van mijn favorieten dit jaar. Die sfeer is echt ongelofelijk :love:



Dit dus :$
Voor mij ook een van mijn favorieten dit jaar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 02:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kicks mochten nog wel wat voller, verder echt een geweldige track :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 18:35 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 18:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind het geen slechte plaat, best goed zelfs. Maar toch zou ik wel weer iets willen horen met die oude lompe kicks van ze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 19:19 
 
Hardtraxx Addict

Leuke aftermovie van een topfeest :D Plaat heeft ook in HQ een bizar lekkere sfeer
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks