Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 18:48 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Degos & Re-Done

Track(s): Drugs Of Choice

Sample/video:

@ 39:41
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Degos & Re-Done blijven mijn favoriet, dikke plaat weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 20:09 
 
Hardtraxx Veteran

Track voor Nera? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 20:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijke track, dikke kick's en die zeurende synth :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat maken deze gasten toch een vette muziek :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 00:16 
 
Hardtraxx Newbie

Heerlijk! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 00:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vette plaat dit ! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 09:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
wat maken deze gasten toch een vette muziek :thumbsup:

Dit! :thumbsup:
Weer lekker plaatje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 12:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En weer een bizar vette track!
Heerlijke intro en climax met een gruwelijke kick zeg! :drool:
Wat een Bazen! :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeeeel vet!
Kicks zijn goed, fijne scherpe sounds en gewoon de algehele feel van de plaat vind ik nice. Beetje het stijltje van Delete, maar dan met Degos & Re-Done sounds ^^ Hier vind ik het contrast van de break en climaxen juist wel weer goed klinken, meestal vind ik dit niet zo geweldig bij Degos & Re-Done platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 21:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze is live echt bizar vet! En inderdaad, ik moest bij de mid intro ook meteen aan Proximity To Extinction denken :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 16:15 
 
Hardtraxx Veteran

Bazenclimax. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 19:23 
 
Hardtraxx Elite

Ben echt helemaal weg van deze plaat. :love:
Kan niet wachten om hem weer live te mogen aanschouwen!

Kicks waren live ook echt fucking heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 19:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

b-plan schreef:
Heerlijke track, dikke kicks en die zeurende synth :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En ze gaan weer verder waar ze mee bezig waren, het maken van ontiegelijk dikke tracks :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 10:55 
 
Hardtraxxer

Heel dikke plaat dit!! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 15:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 18:05 
 
Hardtraxx Elite

Climax heeft een hele dikke synth, toch weet de track mij nog niet helemaal te overtuigen. Misschien moet ik het nummer vaker horen. Klinkt in ieder geval wel aardig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 22:54 
 
Hardtraxx Addict

Super bruut hoe die climax melodie is gedaan, al die kleine details :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg toffe plaat weer. 2e mid lijkt trouwens wel veel op de Smasher Remix climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 01:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk nummertje weer van ze. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 14:31 
 
Hardtraxx Elite

tomac schreef:
Erg toffe plaat weer. 2e mid lijkt trouwens wel veel op de Smasher Remix climax.

Lol, dat wou ik net precies zeggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke kicks en een hele vette sfeer! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kicks, intro, melodie :love:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks