Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2014 17:19 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Degos & Re-Done

Track(s): Dark times

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2014 18:56 
 
Hardtraxx Veteran

Die opbouw @1:00 :drool: Klinkt al iets beter beukmateriaal dan de laatste release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2014 20:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zooo, deze klinkt ontzettend lekker!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk klinkt hij in HQ ook zo vet! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 21:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bruut!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 08:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat zijn het toch Helden, Klink gruwelijk vet! :woot:
Zeer benieuwd naar hq :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2014 14:42 
 
Hardtraxx Veteran


@49:40
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2014 15:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2014 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat intro is echt gestoord! Heerlijke screeches en wat een drive zeg! :bomb: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2014 15:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gvd wat maken Degos & Re-Done toch beesten van platen, puur geniete gewoon! :worship: Wist niet wat ik meemaakte toen ik deze op Knock Out hoorde :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2014 16:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Had liever een kick a la connected. Deze vind ik niet zo. Melodie is wel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2014 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Track nummer zoveel van hun die verpest wordt door de kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2014 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind m weer vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2014 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas, niks voor mij. Volgende keer beter :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2014 20:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dik plaatje, ging ook lekker op Knock Out. Stond wel even te kijken toen ik vocalen uit Harry Potter hoorde xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 19:16 
 
Hardtraxx Addict

:loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 12:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Track nummer zoveel van hun die verpest wordt door de kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 16:02 
 
Hardtraxxer

Wat een gigantisch lekkere track. Wat een drive.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

je ziet toch zelf ook wel dat er hier ruim een jaar niet meer gereageerd is?
hardstyle-releases/degos-re-done-dark-times-ther-135-t46437.html?hilit=degos%20re%20done#p1402300
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 18:30 
 

het topic had al lang gesloten moeten zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 18:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

hardstyle-releases/degos-re-done-dark-times-ther-135-t46437.html
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks