Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 23:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Degos & Re-Done

Track(s): Believe In Dreams

Sample/video:
[zippy]http://www15.zippyshare.com/v/94722914/file.html[/zippy]
@31:28

Toevallig zelfde titel en vocals als een oude track van mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 15:41 
 
Hardtraxx Addict

Gruwelijk! :worship:

Degos & Re-done (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 18:14 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 19:26 
 
Hardtraxx Veteran

hmmmmm.... weet niet echt wat ik ervan vind.. moet 'm vaker beluisteren denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 22:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt weer heerlijk! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 23:23 
 

Klinkt ook lekker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 20:37 
 
Hardtraxx Veteran

Eindelijk weer een lekker plaatje van Degos & Re-done :D
Vorige release, Forsaken release en de andere nieuwe klinken allemaal niet fijn. Ik mis de "oudere stijl."
Ik vind D&R steeds minder speciaal en dat is erg jammer.

Ik mis nummers als Dancing, Dum-b-ass, Outside The Box, Bit My Shit, Yes We Know etc.
Erg jammer als je het mij vraagt. Het is de laatste tijd zelfs voor mij de minst goede theracords artiest op Cellrock na. (ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat cellrock hard aan de weg timmert.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 09:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt ontzettend lekker!

Degos & Re-Done :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 10:22 
 
Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:
Het is de laatste tijd zelfs voor mij de minst goede theracords artiest op Cellrock na.

Totaal niet mee eens.

OT; Lekker plaatje hoor! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 19:35 
 
Hardtraxxer

Vette synth + kicks :thumbup:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks