Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 20:31 
 
Hardtraxxer

Artiest: Degos & Re-Done

Track(s): And There Was Chaos



@32:15
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 20:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Degos & Re-Done - And There Was Chaos .... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 22:07 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt veelbelovend :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 13:08 
 
Hardtraxx Addict

Degos & Re-Done - And It Was Chaos

@01:05:28
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 14:09 
 
Hardtraxxer

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 15:23 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 18:31 
 
Hardtraxx Veteran

:worship:

Heren zijn lekker bezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een produce machines, echt de ene naar de andere kneiter van een plaat :drool:

heb ze deze zomer een stuk of 6 keer gezien en telkens weer hoogtepunt van de dag :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 23:01 
 
Hardtraxxer

Vind louder iets vetter maar deze ook weer heerlijk. Hoop dat jullie me wegblazen op loudness, en misg hardstyle maniacs als ik ga, maar heb daar geen twijfel in. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 01:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

begin ze steeds meer te waarderen , uniek stijltje toch eigenlijk , heel vet dit ! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Screech + Kick = :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 20:56 
 
Hardtraxx Veteran



@ 32:15 :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 21:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Niet heel interessant maar klinkt wel aardig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2014 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme wat is deze toch ook heerlijk, had al lang uit moeten zijn :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2014 18:46 
 
Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Godverdomme wat is deze toch ook heerlijk, had al lang uit moeten zijn :cry:


Zal niet meer lang duren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 04:20 
 
Hardtraxx Addict

Mijn helden :cry: wat een plaat weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 19:51 
 
Hardtraxx Veteran



@ 1:15:06

Dat kickrolls :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 21:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

toffee schreef:
Niet heel interessant maar klinkt wel aardig.


Van mening veranderd, ik vind het nu echt dik klinken :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 00:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Godverdomme wat is deze toch ook heerlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 00:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heerlijk!! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 09:54 
 
Hardtraxx Veteran

2x gehoord @ Defqon, wat een gruwelijke plaat :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lekkere track, vroeg me op defqon al af van wie die was :thumbsup:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks