Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 10:18 
 
Hardtraxxer

Artiest: DEFECTOR

Track(s): N1GHTM4R3 / Going Crazy

Sample/video:






Meer previews deze week @ http://facebook.com/defectorofficial
Benieuwd wat jullie er van vinden :)
Enjoy
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 11:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

klinkt best lekker, dit mag ik wel! :thumbsup: vind alleen de break beetje te vrolijk ten opzichte van de rest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 23:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind je stijl en het concept heel vet :) Hier en daar wat flaws en wat tikkeltjes amateurisme, maar ach, je komt er wel :thumbup: Blijven doorgaan dan komt het vanzelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 00:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt ontzettend vet.
Deze man komt er wel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 11:03 
 
Hardtraxxer

Bedankt voor de reacties tot zo ver! Blijf me best doen om het niveau op te krikken :)
Ik heb een nieuwe preview bij dit topic toegevoegd. Vind het overbodig om steeds een nieuwe topic aan te maken :)
Vanavond zal ik nog een preview toevoegen op http://facebook.com/defectorofficial en hier later bij toevoegen! :)

Bedankt voor t luisteren! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 10:59 
 
Hardtraxxer

nieuwe preview toegevoegd :) enjoy!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 12:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als ik een advies zou moeten geven zou ik uitkijken met je pitch, die klinken niet heel mooi. En zeker, zéker niet over de top gaan gebruiken, dan wordt het een rommel. Kijk ook uit dat je kicks niet te hol worden, dan krijg je dat Coone/Ran-D/Zatox effect. Persoonlijk heb ik daar een schijthekel aan.

Wat ik persoonlijk heel vet vind is meerdere soorten kicks in 1 plaat. Maar dan moet het wel bij elkaar passen uiteraard.

Vette samples die je gebruikt! Voor een C-artiest zijn deze platen dik in orde! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 13:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb er eerlijk gezegd weinig op aan te merken, maar dat kan aan mij liggen.
Ik vind Going Crazy de vetste van de drie. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 16:47 
 
Hardtraxxer

Thanks Stefann4 & Elexz !
Neem het mee :)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks