Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 17:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Artiest: Warface & Deetox

Track(s): Chaos Reign

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 16:44 
 
Hardtraxx Veteran

Track heet "Chaos Reign" (Bron).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 16:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Track heet "Chaos Reign" (Bron).

Aangepast
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 18:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nog een deel
https://www.facebook.com/photo.php?v=62 ... =2&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 18:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bij warface staat ook nog dat label waarop deze uitgegeven gaat worden nog onbekend is. Spoontech/Theracords of toch een overstap na een nieuw label?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat ik zo kan horen ben ik niet echt fan van de kicks... maar wie weet klinken ze live wel heel dik :)

zaterdag bij Xxlerator Outdoor maar even goed op letten of ik hem hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 18:35 
 
Hardtraxx Veteran

Danny H schreef:
Bij warface staat ook nog dat label waarop deze uitgegeven gaat worden nog onbekend is. Spoontech/Theracords of toch een overstap na een nieuw label?


Ik verwacht dat Minus Is More het label gaat worden van Warface. Ookal hebben ze de geruchten zelf ontkracht, iets in me zegt dat Warface naar MiM gaat. Past het trouwens ook best wel bij qua sounds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 18:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Danny H schreef:
Bij warface staat ook nog dat label waarop deze uitgegeven gaat worden nog onbekend is. Spoontech/Theracords of toch een overstap na een nieuw label?


Ik verwacht dat Minus Is More het label gaat worden van Warface. Ookal hebben ze de geruchten zelf ontkracht, iets in me zegt dat Warface naar MiM gaat. Past het trouwens ook best wel bij qua sounds.


Laten ze Regain maar bij MiM tekenen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 19:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

daveyfct schreef:
iMark schreef:
Danny H schreef:
Bij warface staat ook nog dat label waarop deze uitgegeven gaat worden nog onbekend is. Spoontech/Theracords of toch een overstap na een nieuw label?


Ik verwacht dat Minus Is More het label gaat worden van Warface. Ookal hebben ze de geruchten zelf ontkracht, iets in me zegt dat Warface naar MiM gaat. Past het trouwens ook best wel bij qua sounds.


Laten ze Regain maar bij MiM tekenen :thumbup:


Regain verdiend het ook wel idd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 19:15 
 
Hardtraxxer

iMark schreef:
Danny H schreef:
Bij warface staat ook nog dat label waarop deze uitgegeven gaat worden nog onbekend is. Spoontech/Theracords of toch een overstap na een nieuw label?


Ik verwacht dat Minus Is More het label gaat worden van Warface. Ookal hebben ze de geruchten zelf ontkracht, iets in me zegt dat Warface naar MiM gaat. Past het trouwens ook best wel bij qua sounds.


High Voltage zou ook goed kunnen aangezien hij nu een collab maakt met Crypsis, er een gemaakt heeft met Radical, zijn sounds redelijk passen, zijn track dead stars door alle MIM artieste word gedraaid en hij op meerdere Minus is More label nights staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ivo024 schreef:
High Voltage zou ook goed kunnen aangezien hij nu een collab maakt met Crypsis, er een gemaakt heeft met Radical, zijn sounds redelijk passen, zijn track dead stars door alle MIM artieste word gedraaid en hij op meerdere Minus is More label nights staat.

En omdat Sys-X gewoon zo dood is als maar kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 16:49 
 
Hardtraxxer

https://soundcloud.com/loseyourmindnl/w ... -warface-1 9. Warface & Deetox - Chaos Reign :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 17:13 
 
Hardtraxx Veteran



^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 17:13 
 
Hardtraxxer

Dikkk :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke plaat hoor! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 17:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

heul lekker! :D Klein vleugje Phuture Noize moet ik zeggen. Wat geen slecht ding is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 17:46 
 
Hardtraxx Newbie

Deze plaat wil wel zeg :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 17:48 
 
Hardtraxx Veteran

Damn, beter dan verwacht zeg! Klinkt echt DIK! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 17:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die break is dodelijk vet joh! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 17:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel vet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gemengde gevoelens. Mid-intro en begin van de break vind ik erg lekker, maar dat geschreeuw, laatste stukje voor de climax en die screeches in de climax vind ik niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 19:18 
 
Hardtraxx Veteran

Dat stukje net voor de climax is wel een regelrechte kopie van Schizophrenics, hopelijk wordt dat trucje niet teveel gebruikt. Die kicks zijn trouwens wel dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 03:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Midintro is gaaf, de rest vind ik niet spannend genoeg.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks