iMark schreef:
Danny H schreef:
Bij warface staat ook nog dat label waarop deze uitgegeven gaat worden nog onbekend is. Spoontech/Theracords of toch een overstap na een nieuw label?
Ik verwacht dat Minus Is More het label gaat worden van Warface. Ookal hebben ze de geruchten zelf ontkracht, iets in me zegt dat Warface naar MiM gaat. Past het trouwens ook best wel bij qua sounds.
High Voltage zou ook goed kunnen aangezien hij nu een collab maakt met Crypsis, er een gemaakt heeft met Radical, zijn sounds redelijk passen, zijn track dead stars door alle MIM artieste word gedraaid en hij op meerdere Minus is More label nights staat.