Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 19:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 19:59 
 
Hardtraxxer

shiiit, kan echt niet wachten op het eindresultaat! Klinkt veel belovend. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit klinkt echt te sick! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt veelbelovend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 08:56 
 
Hardtraxxer

klinkt appart maar ook zeker wel vet :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 09:31 
 
Hardtraxx Veteran

dit klinkt echt F&^%^$ gaaf :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 09:56 
 
Hardtraxxer

Dit klinkt echt supervet :bomb: Twijfel er niet aan dat dit een knaller gaat worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 11:52 
 

I want a finished product :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 15:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tering die screeches zijn schel :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 16:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ben nog niet heel overtuigd, vind het begin stukje nog heel amateuristisch klinken. Wacht op een volledige HQ preview
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha die Ryan, toffe gozer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 23:13 
 
Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Ik ben nog niet heel overtuigd, vind het begin stukje nog heel amateuristisch klinken. Wacht op een volledige HQ preview

ze hebben er 2 dagen aan gewerkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 21:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 22:13 
 
Hardtraxx Veteran

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 00:10 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ja, alweer weet een Warface-plaat me te boeien, ben benieuwd naar het vervolg. Warface begint steeds meer te groeien, platen als Cosmic Sin en Bring It To Them RAW zijn echt dik!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 00:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

StanHS schreef:
Ja, alweer weet een Warface-plaat me te boeien, ben benieuwd naar het vervolg. Warface begint steeds meer te groeien, platen als Cosmic Sin en Bring It To Them RAW zijn echt dik!!


Idem dito! Dit klinkt ook weer vet, alleen vind ik de kick een beetje raar klinken :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 15:27 
 
Hardtraxxer

Deze heet 'Erratic' en wordt in februari samen met Trigger released.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 19:58 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 20:11 
 
Hardtraxx Veteran

Als ik het goed lees wordt dit THER-114?
Kan dan hier (Link) worden besproken.

Sample is daar ook toegevoegd.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks