Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 23:12 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Deetox

Track(s): TBA

Sample/video:
https://www.facebook.com/video.php?v=804114722961706
https://www.facebook.com/video.php?v=805359579503887

Bron: FB
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 23:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijke kicks op het eerste gehoor :) Ben benieuwd naar meer (Q-Base hopelijk)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2014 00:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deetox is goed bezig de laatste tijd :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 00:03 
 
Hardtraxx Veteran

https://www.facebook.com/video.php?v=805359579503887

Zal deze wel zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 08:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

weet niet hoe het live gaat etc. maar ben helemaal klaar met deze meuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 08:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Citaat:
Back in the Deetox Cave.. Finishing "Headknocker" today

Zal wel Headknocker heten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 10:47 
 
Hardtraxxer

Pete schreef:
weet niet hoe het live gaat etc. maar ben helemaal klaar met deze meuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stuk climax

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 17:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat is Deetox toch lekker bezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2014 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


@ 10:00


Super :loving: Na Street Movement weer een dik nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2014 15:03 
 
Hardtraxx Veteran

originaliteit is helaas ver te zoeken :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2014 18:37 
 
Hardtraxxer

vind die op 30.50 ook vet klinken, vgm is die met the strangerz als ik t goed heb is daar al meer info over?

OT: vette sceeches en dan die qlimax met melo :thumbsup: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2014 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardstylegeneration schreef:
en dan die qlimax


Het is weer november hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2014 19:37 
 
Hardtraxxer

Dakpan schreef:
hardstylegeneration schreef:
en dan die qlimax


Het is weer november hoor.


Moderators edit.
Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 20:49 
 
Hardtraxx Veteran

hardstylegeneration schreef:
Dakpan schreef:
hardstylegeneration schreef:
en dan die qlimax


Het is weer november hoor.


Moderators edit.
Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst


:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 22:04 
 
Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 13:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heeerlijke track! Lekker vrolijke melo en toch wat pit. Prima als je het mij vraagt
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2014 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


eerste nummer, geen anti dus :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2014 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste climax een anti, tweede geen anti denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2014 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Eerste climax een anti, tweede geen anti denk ik.

Andersom. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 14:56 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Andersom.

:)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks