Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 21:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Artiest: Deetox & The Strangerz

Track(s): Ghosts

Sample/video:

@18.05

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 21:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik gok Exit Mind, want dat was gewoon het eerste waar ik aan dacht ivm dat sfeertje in de track :P

Edit: Het is dus geen Exit Mind :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 21:29 
 

Ben bang dat dit in HQ heel saai is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 21:57 
 
Hardtraxx Veteran

Zin schreef:
Ik gok Exit Mind, want dat was gewoon het eerste waar ik aan dacht ivm dat sfeertje in de track :P

Is het niet. :P

The Strangerz?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 21:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Zin schreef:
Ik gok Exit Mind, want dat was gewoon het eerste waar ik aan dacht ivm dat sfeertje in de track :P

Is het niet. :P

The Strangerz?


Geen idee, het was in ieder gevaal geen Exit Mind xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 16:19 
 
Hardtraxxer

Mischien de collab met Raiden ?

Het is een fijn plaatje in ieder geval :D :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 18:28 
 
Hardtraxxer

React schreef:
Mischien de collab met Raiden ?

Het is een fijn plaatje in ieder geval :D :bomb:


Collab met Raiden is nog niet klaar. De collab met The Strangerz zou ze draaien, dus dat is hoogst waarschijnlijk deze track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 22:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Ben bang dat dit in HQ heel saai is..

Klonk live erg dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


@ 18:05 collab met the Strangerz
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind t helaas niks. Maar ik heb dan ook weinig met The Strangerz :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 15:41 
 

martieboy schreef:
Kiloknaller schreef:
Ben bang dat dit in HQ heel saai is..

Klonk live erg dik!


Nog steeds ontzettend saai helaas :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2014 16:53 
 
Hardtraxx Veteran

Vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2014 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap niet wat er zo leuk is aan zo'n climax. Zeker niet als het een kopie is van 1000 andere tracks.

Ik gok trouwens wel dat het hele raw gebeuren binnen een jaar doodbloed en dat artiesten weer normaal gaan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2014 19:00 
 
Hardtraxxer

tomac schreef:
Ik snap niet wat er zo leuk is aan zo'n climax. Zeker niet als het een kopie is van 1000 andere tracks.

Ik gok trouwens wel dat het hele raw gebeuren binnen een jaar doodbloed en dat artiesten weer normaal gaan doen.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2014 19:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

:yawn: Gaan ze dit nou echt tot in den treure uitmelken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 17:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Artiest: Deetox & The Strangerz

Track(s): Ghosts

Sample/video:

@18.05

Tjaaa op loudness ging dit wel erg hard hoor...Daar gaat hij bij dit soort tracks blijkbaar om en dat lukt..soms haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 20:41 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Wat een kut kicks xd vooral die pitches. Ook weer van die saaie standaard screeches.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2014 22:22 
 
Hardtraxx Veteran

Deetox schreef:
*Whispering talk* Psstt there will be 2 versions of my collab with The Strangerz 'Ghosts' ‪#‎Melodic‬ ‪#‎Anti‬
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2014 11:40 
 
Hardtraxxer

ik vind de kicks helemaal niet zo verkeerd, klappen toch wel aardig
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 15:52 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Deetox schreef:
*Whispering talk* Psstt there will be 2 versions of my collab with The Strangerz 'Ghosts' ‪#‎Melodic‬ ‪#‎Anti‬

Ze hadden beter 2 in 1 kunnen doen imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 21:26 
 
Hardtraxx Elite

Saaaaaaaaaaai, kan dan echt nìemand meer wat origineels bedenken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 02:24 
 
Hardtraxxer

Echt wel vet hoor, word alleen maar beter en beter met deetox :thumbsup:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks