Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 22:34 
 
Hardtraxx Newbie

Artiest: Deetox ft. MC Nolz

Track(s):
Show Me Your Babyface (Knock Out 2015 DJ tool)

Sample/video:


Bron:YT

Ik vind hem tof :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 22:38 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt best dik. :O
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 23:17 
 
Hardtraxxer

Mitzinator schreef:
Klinkt best dik. :O


Waarom zou het bij voorbaat niet goed moeten klinken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 23:21 
 
Hardtraxx Veteran

Hardtraxxer schreef:
Mitzinator schreef:
Klinkt best dik. :O


Waarom zou het bij voorbaat niet goed moeten klinken?

Ga je nu op al mn reacties reageren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 10:18 
 

Hardtraxxer schreef:
Mitzinator schreef:
Klinkt best dik. :O


Waarom zou het bij voorbaat niet goed moeten klinken?


Goeie reactie man! :lol: :thumbup:

OT: Afgezien van de vocals (jaaaa hoort erbij) lijkt er best een dikke drive in te zitten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 13:57 
 
Hardtraxx Veteran

Hardtraxxer schreef:
Waarom zou het bij voorbaat niet goed moeten klinken?


:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 13:58 
 
Hardtraxx Veteran

Hij is niet helemaal 100.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 15:29 
 
Hardtraxxer

Mitzinator schreef:
Hij is niet helemaal 100.


Uit wat je schrijft is duidelijk op te maken dat het voor jou nogal een verrassing is dat het "dik" klinkt..
Dat is het enige waar ik op reageer. En dan slaat deze reactie natuurlijk weer nergens op Mitchell.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 15:47 
 

Hardtraxxer schreef:
Uit wat je schrijft is duidelijk op te maken dat het voor jou nogal een verrassing is dat het "dik" klinkt..


Het is maar net hoe je het interpreteert hé ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

word alles naar de klote nou ingemixt?? hueee perd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 21:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

yowan schreef:
word alles naar de klote nou ingemixt?? hueee perd

"Dan moe'j 'ns even luisteren Deetox" :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2015 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
word alles naar de klote nou ingemixt?? hueee perd

Is Mashup 5.0 volgens mij
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks