Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Deetox

Track(s): Pizza Song

Sample/video:

Bron: YT
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was de laatste tijd meer fan van Deetox, maar hierdoor moest ik wel even achter m'n oren krabben. Wat klonk dit ongelofelijk slecht daar in de Hangar. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 13:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja idd gvd zeg, wat was dit tenenkrommend slecht. Ook extra de muziek stil leggen en iedereen laten geloven van 'hier komt iets vets' :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 16:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mag toch aannemen dat ze deze track al eerder heeft gemaakt voor XQ Holland..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is/was echt het slechtste wat ik in tijden heb gehoord :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Dit is/was echt het slechtste wat ik in tijden heb gehoord :lol:


Deze gemist??
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zij heeft toch helemaal niet op defqon gedraaid ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 17:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oké :/ Dit is hopelijk vooral grappig bedoeld...

Nuracore schreef:
Zij heeft toch helemaal niet op defqon gedraaid ?

Nee klopt inderdaad, maar ze had wel een 'missie' gekregen in de veronderstelling dat ze er wel zou optreden natuurlijk. In dit geval had ze het mooi in het mapje kunnen laten zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Mr Lellebel schreef:
Dit is/was echt het slechtste wat ik in tijden heb gehoord :lol:


Deze gemist??

Ik durf niet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Oké :/ Dit is hopelijk vooral grappig bedoeld...

Nuracore schreef:
Zij heeft toch helemaal niet op defqon gedraaid ?

Nee klopt inderdaad, maar ze had wel een 'missie' gekregen in de veronderstelling dat ze er wel zou optreden natuurlijk. In dit geval had ze het mooi in het mapje kunnen laten zitten.

Was absoluut niet grappig bedoeld maar op het filmpje zag ik alleen deetox pizza song en gek genoeg dacht ik dat ik aan het eind @ Defqon zag. Heb hem nu bekeken en zie nu de volledige titel
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 09:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Simon reageert ook niet op jou maar op de track, Nura.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 11:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Grappig bedoelt ofniet, kan je toch nog iets anders verzinnen. Hier heeft toch niemand wat aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Grappig bedoelt ofniet, kan je toch nog iets anders verzinnen. Hier heeft toch niemand wat aan?


Eens, maar weet iemand nog wat de missie van Deetox was of is die nooit naar buiten gekomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 12:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Jonas schreef:
Grappig bedoelt ofniet, kan je toch nog iets anders verzinnen. Hier heeft toch niemand wat aan?


Eens, maar weet iemand nog wat de missie van Deetox was of is die nooit naar buiten gekomen?

Citaat:
7. Deetox, BLUE zaterdag: ‘Maak en draai een bootleg van je favoriete guilty pleasure track’

http://www.hardnews.nl/q-dance-geeft-speciale-missies-aan-artiesten-defqon-1/

Komen ook vaak foto's van haar op insta voorbij dat ze pizza eet vandaar

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 12:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Een blondje bestelt een pizza. Wanneer de ober vraagt of hij de pizza in zes of in twaalf stukken moet snijden, antwoordt het blondje: "In zes stukken alstublieft. Twaalf stukken kan ik nooit op."
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Een blondje bestelt een pizza. Wanneer de ober vraagt of hij de pizza in zes of in twaalf stukken moet snijden, antwoordt het blondje: "In zes stukken alstublieft. Twaalf stukken kan ik nooit op."

Dit is legit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Een blondje bestelt een pizza. Wanneer de ober vraagt of hij de pizza in zes of in twaalf stukken moet snijden, antwoordt het blondje: "In zes stukken alstublieft. Twaalf stukken kan ik nooit op."

Wel leuk opzich.
6.5/10
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 13:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het hele opzet begreep ik wel van die pizza. Maar ik bedoel, die melodie die ze gebruikt... Kom op, net of je op een of andere carnavalparty bent. Dit maak je toch niet om op Q-Dance feesten te draaien, en al zeker niet in de hangar. Dat vind ik althans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier moet je gewoon met een knipoog naar luisteren xd. Je staat op een feest/festival voor het plezier. Als zelfs 1 z'n plaatje dan al niet meer kan. Een beetje luchtigheid moet ook kunnen imo.

Over de plaat zelf: Tja niks bijzonders qua productie niveau, maar kan zoiets op een feest prima waarderen :beer:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Hier moet je gewoon met een knipoog naar luisteren xd. Je staat op een feest/festival voor het plezier. Als zelfs 1 z'n plaatje dan al niet meer kan. Een beetje luchtigheid moet ook kunnen imo.

Over de plaat zelf: Tja niks bijzonders qua productie niveau, maar kan zoiets op een feest prima waarderen :beer:.


Heerlijk om altijd die positiviteit te lezen! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 19:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik werd hier anders op Q-Base direct depri van en kwam in een khole daardoor en heb daar 6 uur in gezeten thanks deetox bye
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou er spontaan honger van krijgen zelfs al had ik gebruikt. Pizza ofzeau.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 20:14 
 
Hardtraxxer

Deze ging best lekker opzich, vond helemaal mooi :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 23:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ajoh dit moet je ook niet serieus nemen, is toch lache dat ze tenminste de moeite neemt om wat met dr defqon missie te doen. Zat artiesten die niks hebben gedaan ermee
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 00:47 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Zoals al benoemd: Deze track was inderdaad bedoeld voor de DQ1 challenge. Op het moment van mijn ongeluk was ik met deze track bezig en daardoor vond ik het belangrijk om hem alsnog te draaien. Het geluid is stil gelegd om bovenstaande uit te leggen en gelukkig heeft het merendeel dat begrepen en positief op gereageerd :thumbsup:

Dat de track 'fout' is, tsjah dat was de challenge ;)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks