Deetox schreef:
Ik vat het persoonlijk op omdat het over mijn track gaat en een mening kan ik altijd waarderen (ook al kan ik uit jouw opmerking niet halen dat het om een mening gaat)
Verder heb ik ook niet gereageerd over het gedeelte qua vocals dacht ik? Ik vroeg me alleen af wat een geforceerde raw kick nou precies is ,want zie dat wel vaker voorbij komen hier op hardtraxx, en hoe jij dat dan precies uit zo'n LQ filmpje kan opmaken. Want ik mis in het filmpje toch genoeg elementen uit de kick die ik in HQ wel hoor

Dat WOP WOP WOP WOP geluid in de kick denk ik. Het lijkt mij in eerste instantie op een wat vervormde punch uit een hardcore kick.
Het geforceerde raw kick fenomeen is een beetje gekomen uit het idee van de overgebruikte Chronic Disorder kick door hem te mixen met overdreven punches en tails (Digital Punk & E-Force - My God bijvoorbeeld).
En die kicks die je bijvoorbeeld in Zatox platen als Fuck That en Extreme of Stereotuners platen als Dominator en When I Buzz hoort, het zo veel mogelijk op een hardcore kick laten lijken terwijl het niet eens klinkt.
Het een is het principe van een zo hard mogelijke kick er onder te gooien zonder het goed samen klinkt met de rest. Het ander is een andere vorm van de Chronic Disorder kick maken. En deze klinkt mij meer als het tweede (Die typische Wop Wop/Womp Womp sound).
En ik weet niet of dit het intro of de climax is, maar het klinkt mij wat leegjes in de oren.
Maar sinds dit dus LQ is, zullen we wel zien hoe het in HQ klinkt, of de kick echt zo in die categorie valt.
d
Rickzel schreef:
Kan ook niet echt horen wat Nolz allemaal zegt.
You know what they say,
The ...... the sweat counts
If you can't get into it.
Don't think that i can't k-k-k-knock you out.