Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2016 18:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Artiest: Deetox

Track(s): Lower Level

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 00:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk bijna de eerste track van deetox die ik wel vet vind. Werd Is tijd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo'n heerlijke sfeervolle break en melodie en dan weer zo'n lelijke geforceerde anti :sick: Waarom niet gewoon die melodie doorzetten... Dat BPM trouwens :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 11:28 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt goed, alleen ik vind dat de screech in de climax wel veel op die van E-Force lijkt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 11:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

tijntjuh120 schreef:
Klinkt goed, alleen ik vind dat de screech in de climax wel veel op die van E-Force lijkt. :)


Precies wat ik ook dacht ;) Vind hem daarentegen wel erg vet :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



1:29:00, betere kwaliteit en het BPM ligt wat lager

Ik vind hem wel vet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind hem ook tof! Zaterdag weer horen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind hem ook geslaagd, beste bak drive :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 15:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Vind hem ook geslaagd, beste bak drive :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 02:50 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 17:00 
 
Hardtraxx Veteran

Full op Hard Bass cd dus :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Full? heb hem alleen als radio edit van de CD gehaald. Alle radioedits worden er trouwens afgehaal, ook van de do or die remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 17:37 
 
Hardtraxxer

Hij staat idd als full op cd, had nu alleen even een radio edit geupload maar die is nu weg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht dat ik de losse tracks cd had, maar dat waren dus alle platen geknipt uit de mix
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 20:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En gaan, prima plaatje dit hoor :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 20:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vette drive :woot: Climax heeft wel wat wel van Masterclass van Luna & E-Force.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 14:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eerste climax doet mij niet zo veel. Mid opbouw is echt heerlijk, jammer dat de melo niet doortrekt. :)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks