Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2016 11:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Deetox & MC DL

Track(s): Rush Hour (Defqon.1 Australia '16 Blue OST)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2016 13:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind hem best vet! Melodie is leuk, zit aardig wat drive in en vocals zijn ook goed te doen. Kicks zijn ook weer een stuk vooruitgegaan, Deetox is lekker bezig! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2016 14:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind de melodie wel erg veel lijken op Wolfpack, of ligt dat nou aan mij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2016 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt goed! Prima kicks ook.

Roan schreef:
Vind de melodie wel erg veel lijken op Wolfpack, of ligt dat nou aan mij?


Het heeft er inderdaad wel wat van weg, vooral ook door die lange tonen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2016 21:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind de melodie juist meer lijken op die van ''Caine & Deimos - Together'' ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2016 18:48 
 
Hardtraxx Veteran

Kom deze nu pas tegen :o

Vet. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2016 21:05 
 
Hardtraxx Veteran

kauwgombal schreef:
Roan schreef:
Vind de melodie wel erg veel lijken op Wolfpack, of ligt dat nou aan mij?

True, maar aan de andere kant lijkt alles sowieso al veel op elkaar..


onzin
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2016 23:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rawmon schreef:
Ik vind de melodie juist meer lijken op die van ''Caine & Deimos - Together'' ;)



maar dan zeker de betere versie :thumbsup: :bomb:

maar volgens mij een transformers theme song melo als ik dat goed hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2016 20:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

psyclone schreef:
Rawmon schreef:
Ik vind de melodie juist meer lijken op die van ''Caine & Deimos - Together'' ;)



maar dan zeker de betere versie :thumbsup: :bomb:

maar volgens mij een transformers theme song melo als ik dat goed hoor


Zeker betere versie. al had ik graag de climax van Together met de kicks van deze plaat willen horen. Dat was perfect geweest voor mij :drool:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks